در مقالات قبلی در مورد اینکه سابلیمیشن چیست؟ انواع آن و مشکلات احتمالی که ممکن است در این مدل چاپ به وجود بیاید صحبت کردیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات مربوطه در این زمینه را مطالعه کنید:

دستگاه چاپ سابلیمیشن و انواع آنایرادات مربوط به چاپ سابلیمیشنچاپ سابلیمیشن چیست؟

مزایای چاپ سابلیمیشن

از مهمترین مزایای این چاپ این است که:

شما دغدغه این را نخواهید داشت که چه طرحی برای این کار مناسب است و اینکه چه مدلی را برای چه متریالی بهتر است در نظر بگیرید، چرا که در چاپ سابلیمیشن، خروجی، با بهترین کیفیت است حال روی هر متریالی می خواهد باشد یا هر طرحی. البته مواد اولیه ای که به کار می گیرید هم تاثیر بسزایی در این موضوع دارد، اول جوهر و بعد کاغذ.

قبلا توضیح کامل در مورد مراحل چاپ سابلیمیشن دادیم. ولی مختصرا اگر بخواهیم بگوییم چاپ سابلیمیشن از انعکاس طرح شما بر روی کاغذ سابلیمیشن و بعد متریال شما توسط حرارت بالا ۳۰۰ درجه می باشد که توسط دستگاه پرس می شود.

مسلما هرچه جوهر بیشتری از کاغذ عبور کند و روی سطح شما بچسبد خب کیفیت کار شما بسیار بالاتر خواهد رفت و خروجی مناسبتری خواهید داشت. روی سطح کاغذ سابلیمیشن، ماده ای به نام کوتینگ پوشیده شده است که این امر باعث می شود جوهر بسیار کمتری جذب کاغذ شود و از آن عبور کند و به سطح شما بچسبد.

تفاوت کاغذ معمولی و کاغذ سابلیمیشن در همین می باشد زیرا بعد از چاپ، در یک زمان، روی کاغذ معمولی و کاغذ سابلیمیشن بعد از گذشت چند ساعت هنوز رنگ روی کاغذ سابلیمیشن خشک نشده است و جای دست روی آن می ماند.

کاغذ رول سابلیمیشن

کاغذهایی که شما در قطعات کوچک می بینید در بیشتر زمانها بصورت رول هستند، سپس به هر اندازه ای که شخص می خواهد با کاتر بریده می شود. ولی عرض های آنها از حدود ۶۰ سانتی متر تا ۲ متر متغیر می باشند.

به طور مثال می توانیم چاپ روی تیشرت را بگوییم اگر شما قصد چاپ بر روی کل تیشرت را دارید کاغذ ۹۰ سانتی مورد مناسبی است. اما اگر چاپ شما فقز در جلو و یا فقط عقب بود، سایز A3 کافیست.

همانطور که بارها برای شما توضیح دادیم کیفیت بالای مواد اولیه چاپ در هر چاپی چه چاپ دستگاه چاپ بنر و چه چاپ در دستگاه سابلیمیشن، باعث خروجی با کیفیت بسیار بالاتر می شود و جدا از این موضوع عمر دستگاه شما را هم کاهش نمیدهد.

کاغذ سابلیمیشن سایز A3

اگر برای کاری نیاز به کاغذ در سایز A3 داشتید پس شما احتیاج به کاغذ در سایز ۳۰*۴۰ دارید. کاغذ های سابلیمیشن در حالت معمولی صاف نیست و یک انحنایی دارد که این به این دلیل است که این کاغذ یک قطعه کوچک از یک رول است.

بهتر است بدانید که پشت و روی کاغذ سابلیمیشن باهم فرق دارد و طمان چاپ باید دقت کامل به این موضوع داشته باشید. شما این مسئله را از روی همان انحنا می توانید متوجه شوید. کاغذ به هر سمتی انحنا داشته باشد، روی کاغذ همان است.

کاغذ سابلیمیشن A4

این سایز کاغذ سابلیمیشن، بیشترین کاربرد را در این کار دارد چرا که برای سایزهای بسیار کوچک هم از این اندازه استفاده میکنند و پشت و روی آن هم مانند کاغذ سایز A3 از روی همان انحنا متوجه خواهید شد.

دستگاه چاپ روی تیشرت با کیفیت که از خدمات پس از فروش نیز برخوردار باشد را تنها از پارسا پرینت بخواهید. کارشناسان و مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند، کافیست با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۶۴۲۵۸۷ – ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴٫

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید