چاپ سابلیمیشن از ترکیب چند مرحله مختلف به وجود می آید که در نهایت تبدیل به یک چاپ خوب و مناسب می شود که باید هر کدام از این مراحل به خوبی و دقت انجام شود تا حاصل کار یک چاپ با کیفیت باشد.

اولین مرحله چاپ طرح بر روی کاغذ است: در این مرحله پرینتر مخصوص چاپ سابلیمیشن طرح مورد نظر ما در کامپیوتر را بر روی کاغذ مخصوص که قابلیت تصعید شدن را دارد چاپ می کند. در این چاپ جوهر و کاغذ حتما باید مخصوص سابلیمیشن باشد تا امکان انتقال بر روی جسم مورد نظر ما ممکن شود. هرچقدر کیفیت جوهر استفاده شده، وضعیت هد پرینتر مورد استفاده و مرغوبیت کاغذ چاپ ما بیشتر باشد چاپ اولیه ی بهتر و در کل چاپ سابلیمیشن باکیفیت تری صورت می گیرد.

مرحله ی دوم انتقال چاپ بر روی مدیا است: در این مرحله مدیای مورد نظر که می تواند پارچه، تی شرت، کاشی، پازل، قاب موبایل، لیوان، بشقاب و یا هرچیز دیگری باشد داخل دستگاه پرس سابلیمیشن قرار می دهیم و بر روی آن کاغذ چاپ شده را قرار می دهیم که دستگاه پرس توسط حرارت باعث تصعید (بخار شدن رنگ بدون تبدیل شدن به مایع) شدن رنگ می شود و توسط فشار این طرح بر روی مدیا منتقل می شود و به نوعی طرح از کاغذ به مدیا منتقل می شود. در این مرحله هرچقدر جنس مدیای ما، نحوه کوتینگ شدن آن و کیفیت پرس مورد استفاده ی ما و دما و فشار آن مناسب تر باشد چاپ تمیز تر و باکیفیت تری ایجاد می شود.

روش نگهداری چاپ های سابلیمیشن

آخرین مرحله چاپ سابلیمیشن نحوه ی نگهداری مدیای چاپ شده است: که اگر این موارد رعایت شود این چاپ سالیان طولانی ماندگار است. یکی از موارد نگهداری قرار ندادن مدیا در روزهای طولانی زیر نور مستقیم آفتاب است و مورد دیگر انبار نکردن مدیای چاپ شده به صورت مستقیم بر روی هم است.

دستگاه چاپ روی تیشرت از جمله دستگاه هایی است که در پارسا پرینت با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت به فروش می رسد. کافیست با یکی از راه های ارتباطی که در سایت برای شما قرار داده شده است با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید