دستگاه چاپ روی تیشرت

پرس حرارتی دو هیتره - پارساپرینت

پرس حرارتی دو هیتره

پرس حرارتی دو هیتره سایز ۹f58b3a7-c659-4f20-be70-5442a375b025-concentrate۴۵۷۷e138-d7d9-4358-94af-9b586101d96a-concentrate۲۸۲b9f6c-ffa9-46e7-a53d-91d0aa91a760-concentrate۲a0fe3a2-3a74-4769-8fcd-ad47a6f9c247-concentrateمشخصات فنی پرس حرارتی دو هیتره ابعاد چاپ این دستگاه ۶۰ در ۴۰ می باشد. دستگاه پنوماتیک یا بادی بوده…
پرس حرارتی ۴۰ در ۴۰ دو میز - پارساپرینت

پرس حرارتی ۴۰ در ۴۰ دو میز

پرس حرارتی ۴۰ در ۴۰ دو میز دستی پرس حرارتی کوجکپرس حرارتی دومیزمشخصات فنی پرس حرارتی ۴۰ در ۴۰ دو میز ابعاد چاپ این دستگاه…
پرس حرارتی هیدرولیک ۱۱۰ در ۸۰ - پارساپرینت

پرس حرارتی هیدرولیک ۱۱۰ در ۸۰

پرس حرارتی هیدرولیک ۱۱۰ در ۸۰ تمام اتوماتیک IMG_6426-concentrateIMG_6430-concentrateIMG_6431-concentrateIMG_6425-concentrateIMG_6427-concentrateمشخصات فنی پرس حرارتی هیدرولیک ۱۱۰ در ۸۰ این دستگاه یک دستگاه تمام اتوماتیک می باشد. ابعاد…
پلاتر سابلیمیشن عرض ۱۸۰ - پارساپرینت

پلاتر سابلیمیشن عرض ۱۸۰

پلاتر سابلیمیشن عرض ۱۸۰ با بدنه صنعتی IMG-20230208-WA00101-concentrateIMG-20230208-WA00121-concentrate۰۰۵۸۷۶۲_epson-i3200-e1-solvent-printhead-i3200-e1_550-concentrateمشخصات فنی پلاتر سابلیمیشن عرض ۱۸۰ عرض چاپ این پلاتر چاپ پارچه ۱۸۰ سانتیمتر می باشد. این دستگاه…
پرس حرارتی ۶۰ در ۴۰ مگنتی دو میز - پارساپرینت

پرس حرارتی ۶۰ در ۴۰ مگنتی دو میز

پرس حرارتی ۶۰ در ۴۰ مگنتی دو میز نیمه اتوماتیک IMG_5818IMG_5816IMG_5815مشخصات فنی پرس حرارتی ۶۰ در ۴۰ مگنتی دو میز پرس حرارتی ۶۰ در ۴۰…

دستگاه چاپ روی تیشرت که به نام دستگاه سابلیمیشن نیز معروف است، از جمله دستگاه هایی است که برای چاپ روی اجسام به کار گرفته می شود. با استفاده از این دستگاه های چاپ می توان انواع طرح های دلخواه را روی هر جسمی پیاده سازی کرد. این دستگاه ها دارای امکانات و ویژگی های مختلفی هستند که تک کاره تا ۸ کاره را شامل می شوند. انواع مختلف دستگاه چاپ روی تیشرت که دارای قابلیت های بیشتری هستند، می توانند روی تیشرت، لیوان، جا سوییچی، پازل، بشقاب، کلاه، کاشی، سنگ، کوسن، کیف و مانند این ها نیز عملیات چاپ را به خوبی انجام دهند. برای مطالعه تاریخچه چاپ سابلیمیشن روی این لینک کلیک کنید.

لوازم مورد نیاز برای چاپ سابلیمیشن با دستگاه چاپ روی تیشرت

  1. کامپیوتر یا لپ تاپ: برای منتقل کردن اطلاعات چاپ به دستگاه نیاز به کامپیوتر و یا لپ تاپ است.
  2. کاغذ سابلیمیشن: از این کاغذ برای انتقال طرح روی جسم استفاده می شود. در کیفیت این کاغذ ها نهایت دقت را داشته باشید زیرا در کیفیت چاپ نهایی می تواند بسیار موثر باشد.
  3. جوهر سابلیمیشن: برای انتقال طرح روی کاغذ نیاز به جوهر است. در کیفیت این جوهر نیز باید دقت کافی را داشته باشید زیرا در خروجی نهایی شما کاملا تاثیر می گذارد.
  4. پرس حرارتی سابلیمیشن: برای انتقال طرح از کاغذ به محصول استفاده می شود که مدت زمان لازم برای هر جسمی متفاوت است. برای مثال برای منتقل کردن طرح روی تی شرت به ۱ دقیقه زمان لازم است.
  5. چسب سابلیمیشن: کاغذ و محصول در حین انجام عملیات چاپ نباید حرکت کنند تا کار با کیفیت و مناسب به پایان برسد. برای این منظور چسب های مخصوصی در بازار موجود هستند.
  6. کاغذ نسوز سابلیمیشن: کاغذ و محصول در معرض سوختن هستند که برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی که باید بین کاغذ و صفحه پرس یک کاغذ نسوز قرار داده شود.
  7. محصول مورد نظر: محصول مورد نظر شامل تیشرت، قاب عکس و هر جسمی دیگر است که قصد انجام عملیات چاپ بر روی آن ها را داریم.

محصولات قابل چاپ با دستگاه چاپ روی تیشرت

  • عمده ترین کاربردی که دستگاه چاپ سابلیمیشن دارد، چاپ روی تی شرت است که هر طرحی را در انواع گوناگون می توان روی آن ها چاپ کرد.
  • از این دستگاه ها برای چاپ روی انواع لیوان مانند ماگ، مخروطی و یا فنجان نیز می توان استفاده کرد اما لیوان باید دارای جنس سرامیکی باشد.
  • برای چاپ های تیراژ بالا روی پارچه ها قابل استفاده است که باید دستگاه قوی این انواع تهیه شود.
  • چاپ روی پازل که امروزه سود دهی فراوانی دارد را می توانید با استفاده از این دستگاه ها انجام دهید.
  • چاپ روی کاشی، جا کلیدی و بشقاب که از جمله کار های تخصصی تر به حساب می آید و معمولا مشتریان کم تری نیز دارند را می توانید با این دستگاه ها انجام دهید.

روش کار و مزیت استفاده از دستگاه چاپ روی تیشرت

روش کار به این صورت است که برای انجام چاپ سابلیمیشن باید طرح مورد نظر را روی کاغذ های مخصوصی با استفاده از جوهر مخصوص چاپ کرد که برای انتقال طرح نیاز به دادن حرارت است. در مرحله بعد برای انتقال روی جسم مورد نظر باید کاغذ را بر عکس کرده و با اعمال فشار و حرارت از طریق دستگاه، طرح را روی جسم منتقل کرد. برای انجام این عملیات باید تجهیزاتی که در بالا به آن ها اشاره شد را حتما تهیه کنید.

مزیت:

  1. این دستگاه ها که از تک کاره تا ۸ کاره موجود هستند، چاپ روی طیف زیادی از محصولات را شامل می شوند و صرفه اقتصادی زیادی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.
  2. با چاپ سابلیمیشن می توانید انواع لوگو، نوشته، عکس و هر چیزی را که مد نظر دارید روی جسم مورد نظر خود چاپ کنید.
  3. ماندگاری چاپ با دستگاه چاپ روی تیشرت بسیار بالا است و به مرور زمان دچار تغییر نخواهد شد.
  4. این دستگاه برای کار های تیراژ پایین هم مناسب است و با هر ۱۰۰ سی سی جوهر، شما قادر خواهید بود که در حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ چاپ با کیفیت را به سر انجام برسانید.
  5. کار با دستگاه چاپ بسیار آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد، تنها باید نکات استفاده را به خوبی و با دقت رعایت کنید.

خصوصیت دستگاه چاپ روی تیشرت خانگی

این دستگاه ها که معمولا دارای مصرف خانگی و معمولی هستند، به راحتی قابلیت جا به جایی دارند. از این انواع برای تولید اختصاصی یک محصول مانند چاپ روی لیوان، چاپ روی اشیای تخت و صاف استفاده می شود و یا می تواند بیشتر انواع محصولات را شامل شود که با استفاده از انواع دو، شش و یا هشت کاره آن ها این کار قابل انجام است. مورد مشترکی که در بین تمامی موارد بالا وجود دارد این است که محصولات دارای ابعاد بزرگی نیستند.

خصوصیت دستگاه چاپ روی تیشرت صنعتی

این دستگاه ها که به نام سابلیمیشن عریض معروف هستند برای کار های صنعتی در ابعاد بزرگ و حجم کاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. عرض چاپ در این انواع از اندازه ۱ متر به بالا است و معمولا در محدوده ۱۸۰ سانتی متر تا ۵ متر گزارش شده است. سرعت چاپ این انواع بسیار بالا است و به اندازه ۴۰ متر در ساعت می رسد. منبع تغذیه انواع عریض به صورت رول پارچه و یا کاغذ است که باید داخل دستگاه قرار داده شود و عملیات چاپ را انجام دهد.

چاپ لیزری روی تیشرت

با استفاده از چاپ لیزری می توان طرح های پیچیده و متنوعی را با ظرافت بالایی روی پارچه هایی که از جنس نخ پنبه، کتان، پنبه و یا پلی استر هستند را ایجاد کرد. برای این منظور انتقال طرح با هر اندازه پیچیدگی که داشته باشد که به سادگی و به سرعت انجام می شود و سطح نهایی به دست آمده کاملا صاف و تمیز خواهد بود. در حین انجام عملیات چاپ لیزری نیازی به تهیه شابلون نیست و طرح به صورت مستقیم امکان انتقال بر روی پارچه را دارد.

مراحل انجام چاپ لیزری به این صورت است که باید پارچه و یا تی شرت مورد نظر خود را روی میز متحرک دستگاه قرار دهید. دستور چاپ تصویری که باید روی پارچه منتقل شود را با استفاده از کامپیوتر خود به دستگاه منتقل کنید. پس از چاپ شدن طرح می توانید پارچه را از روی دستگاه بردارید و در نهایت برای فیکس کردن جوهر باید از پرس حرارتی استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن دستگاه چاپ روی تیشرت

برای شروع کار نظافت در ابتدا دستگاه را خاموش کنید و منتظر بمانید تا کاملا سرد شود. محلول های پاک کننده مخصوص که برای این انجام این کار هستند را بر روی پارچه ای تمیز بریزید و اقدام به نظافت کنید. در انتها یک پارچه قدیمی را برداشته و در داخل دستگاه روشن قرار دهید، این کار بدین منظور انجام می شود که اگر اضافی روی دستگاه مانده است از بین برود و به پارچه بچسبد.

اگر دستگاه شما به صورت کامل تمیز نشد باید در چنین مواقعی دمای دستگاه را تا حدی که حرارت به دست شما آسیبی نرساند، بالا ببرید و از پارچه ضخیم تر و نیز مواد های پاک کننده قوی تری استفاده کنید تا دستگاه کاملا تمیز شود.

خدمات پارسا پرینت

پارسا پرینت از جمله بهترین ها در ارائه انواع با کیفیت با بهترین قیمت دستگاه چاپ روی تیشرت یا دستگاه سابلیمیشن در مناطق مختلف تهران است. Parsaprint امکان ارسال به شهرستان های ایران را نیز دارد. محصولات ما در این صفحه قابل مشاهده هستند و توضیحات جامعی نیز برای هر یک بیان شده است.

پارسا پرینت علاوه بر ارائه انواع دستگاه های چاپ، ملزومات لازم مانند پرینتر جوهر افشان، کاغذ، جوهر، چسب و اقلام قابل چاپ مانند تی شرت، لیوان، بشقاب، قاب موبایل، پازل، قاب عکس و غیره را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین می توانید انواع محصولات پارسا پرینت را نیز مشاهده کنید، توضیحات کامل و شرح خصوصیات آن ها به صورت کامل در سایت نوشته شده است. کافیست ویژگی ها را مطالعه و مدل مناسب خود را انتخاب کنید و تنها با یک تماس تلفنی صاحب بهترین ها شوید.

دفتر ما واقع در ایران، تهران، یافت آباد شرقی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۲۰۹۲۸۵ – ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.