همانطور که در مقالات قبلی برایتان توضیح دادیم استقبال از چاپ سابلیمیشن به دلایل مختلف بسیار بالا رفته هم در افرادی که تصمیم به چاپ روی متریال های مختلف برای ثبت خاطرات زیبای خود دارند به عنوان مشتری و یا سفارش دهنده و چه افرادی که تصمیم به شروع یک کار جدید و پردرآمد برای گذران زندگی خود دارند.

چاپ سابلمیشن دارای شاخه های متفاوت چاپ و دستگاه های کاملا متفاوت است. یکی از شاخه های پر طرفدار در این مدل از چاپ، چاپ تیشرت می باشد. چاپ تیشرت به دلیل زیبایی و کیفیت بالا در زمان خروجی و همچنین سهولت در کار جزو شاخه هایی در این چاپ می باشد که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

برای چاپ روی تیشرت چندین روش شناخته شده است که البته هرکدام از این روش ها دارای معایبی و درمقابل دارای مزایایی نیز می باشد.حال هدف ما از این مقاله این است که شما را در ابتدا با این روش ها آشنا کنیم و در آخر با معایب و خوبیهای آن.پس با ما باشید.

روش هایی که بهتر است برای چاپ تیشرت بدانیم:

کسانی که در این کسب و کار فعالیت دارند به خوبی می دانند که چه روش هایی برای چاپ زدن روی تیشرت وجود دارد ولی قطعا افرادی هستند که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی فکر می کنند روش های معمول مانند چاپ سابلیمیشن و چاپ سیلک تنها راههایی هستنند که می توان از طریق آنها طرح های دلخواهشان را روی تیشرت چاپ کنند شاید این دو راه راههای خوبی برای این امر باشند و قطعا تنها راههای موجود نمی باشند. اگر تازه وارد این حرفه شده اید و قصد دارید حرفه ای عمل کنید در مورد راههای بعدی نیز اطلاعاتتان را کامل کنید.

۱- چاپ DTG

این روش مانند چاپ سیلک اسکرین خیلی مورد استقبال قرار گرفته است زیرا کار با آن بسیار راحت می باشد. شباهت این نمونه چاپ مانند جوهر افشان می باشد فقط تفاوت آن با جوهر افشان این است که عملکرد چاپ ان روی پارچه می باشد.

۲- برش وینیل

این روش شباهت بسیار زیادی به زدن شبرنگ به شیشه های مغازه ها دارد با این تفاوت که شما این کار را روی تیشرت انجام می دهید. لباس های ورزشی که می بینید دارای شماره می باشند از این طریق چاپ می شوند به این صورت که شما شماره ها برش داده می شود سپس با پرس حرارتی آن را پرس می کنیم این روش معایب و مزایایی دارد از معایب آن این است که شما فقط می توانید از طرح های بسیار ساده استفاده کنید و نهایت رنگی می توانید برای این چاپ به کار ببرید سه رنگ است آن هم مجزا و در مقابل از خصوصیتهای خوب این روش این است که این چاپ دارای ماندگاری بالایی می باشد.از دیگر مزایای این روش چاپ این است که شما این امکان را دارید که در تعداد بسیار کم سفارش دهید حتی می توانید یک تیشرت را برای چاپ انتخاب کنید و روی آن چاپ بزنید.

در مقالات بعدی حتما در مورد مزایا و معایب چاپ های مختلف صحبت خواهیم کرد.

همچنین بخوانید: چگونه چاپ روی تیشرت مشکی انجام دهیم؟(قسمت دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید