در مقاله ی قبلی به دلیل سوالات متداولی که کاربران داشتند ما تصمیم گرفتیم در مورد چاپ روی تیشرت مشکی برای شما عزبزان مطالبی را ارائه دهیم تا مشکلات شما را تا حدی حل کرده باشیم.

اگر مقاله ی قبل را مطالعه کرده باشید حتما متوجه شده اید که ما در مورد اینکه چاپ روی تیشرت مشکی، رنگی و تیشرت هایی که جنس آنها از پنبه می شود ممکن است شما را با چه چالش هایی رو به رو کند صحبت کردیم و اینکه از روش هایی شما می توانید بهترین نمونه ی چاپ را داشته باشید تا نتیجه ی کارتان رضایتمندی مشتریتان باشد. البته در اخر مقاله این توضیح را برای شما روش های از بین بردن مشکل را برای شما نام بردیم اما در ادامه قصد ما این است که چگونگی انجام ان را به شما آموزش دهیم. پس با ما باشید…..

برای چاپ روی لباسهایی که به رنگ مشکی و یا ۱۰۰ درصد پنبه هستند لازم است شما چاپتان را روی کاغذ های مخصوصی انجام دهید این کاغذها دارای لایه ی نازکی هستند که ابتدا آن را می کنید وقتی کاغذ را به منظور چاپ در دستگاه قرار می دهید دو نکته را در نظر بگیرید اوا اینکه احتیاجی به برعکس کردن طرح خود نخواهید داشت دوم اینکه در اینجا اصلا نباید از جوهرهای سابلیمیشن استفاده کنید.حال چاپ را میزنید، لایه را می کنید و ان را روی تیشرت می چسبانید با انجام عملیات پرس را با مدت زمان ۱۵ الی ۳۰ ثانیه انجام می دهید.اگر دقت کرده باشید این روش زمان کمتری نسبت به روش های دیگر نیاز دارد.

روش معمول برای چاپ روی لباسهای نخی وتیره :

راهی را که معمولا افرادی که در این کسب و کار فعالیت دارند استفاده از کاغذ های پشت چسبدار می باشد.بهتر است این را بدانید که کاغذهای پشت چسبدار انواع مختلف دارند که ما انها را به شما معرفی می کنیم.

۱- اسپان پشت چسبدار ۲- ساتن پشت چسبدار ۳- لیبل پشت چسبدار پارچه ای در مورد این نمونه باید بگوییم که از جدیدترین نمونه های موجود در بازار می باشند.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اسپان یا ساتن پشت چسبدار چیست؟اسپان یا ساتن پشت چسبدار دقیقا مانند یک لیبل عمل می کند و تنها تفاوت آنها در این است که این نمونه جنس آن از پارچه می باشد.

برای اینکه این کار را انجام دهید در ابتدا شما باید عکس خود را به صورت میرور و یا برعکس پرینت بگیرید مرحله ی بعد چاپ توسط دستگاه سابلیمیشن برروی لیبلهای پارچه ایتان است. حالا چیزی که شما در اختیار دارید یک لیبل پارچه ای طرح دار است همانطور که در بالا گفتیم پشت این پارچه ها یک لایه ی نازک می باشد بعد از اینکه اقدام به کندن این لایه ها کردید ان را توسط پرس بر روی تیشرت خود می چسبانید.

جنس لیبل باید چگونه باشد:

همانطور که برایتان توضیح دادیم برای چاپ بر روی تیشرت مشکی ما نمیتئانیم از روشهای معمول استفاده کنیم و نیاز به لیبل داریم ولی همین لیبلها از چه جنسی باید باشند ؟ ۱: لطافت بالای آنها ۲: چسب هایی که در پشت آنها می باشند باید بسیار قوی باشند ۳: قدرت رنگ پذیری داشته باشند ۴: کیفیت چاپی که بر روی انها انجام می دهیم باید بسیار بالا باشد.

همچنین بخوانید: نکاتی برای چاپ بهتر روی تی شرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید