در دنیای امروز یکی از پرکاربرد ترین انواع چاپ، چاپ سابلیمیشن می باشد زیرا با این نوع چاپ تقریبا بر روی هر شیی می توان چاپ زد. در این مقاله راجع به رایج ترین کابرد های این چاپ صحبت می کنیم.

انواع محصولات سابلیمیشن چیست؟

اصلی ترین کاربرد چاپ سابلیمیشن چاپ بر روی تی شرت است و از آن جا که این چاپ بر اثر شستشو و به مرور زمان ازبین نمی رود و چاپی با کیفیت دارد و هر طرحی را می توان با آن چاپ زد بنابراین این نوع چاپ بسیار بر روی تیشرت پرکاربرد است.

کاربرد های رایج چاپ سابلیمیشن چیست؟

  1. از کابردهای رایج این چاپ، چاپ بر روی لیوان است که معمولا بر روی ماگ های سرامیکی انجام می شود.
  2. چاپ بر روی پارچه مانند پرده، روتختی، رومبلی و امثال آن هم از کابرد های این چاپ است.
  3. چاپ بر روی پازل هم می توان با این دستگاه انجام داد که بسیار طرفدار دارد و یک بازار جداگانه برای خود ایجاد کرده است.
  4. یکی از کاربردهای وسیع این چاپ در صنعت، چاپ بر روی چوب های mdf است که جدیدا انجام می شود و تنوع محصولات mdf را بسیار بیشتر کرده است.
  5. چاپ بر روی کاشی نیز با این نوع چاپ امکان پذیر است که می توان طرح های مختلف را به روشی نوین انجام داد و طرح های زیبایی ایجاد کرد.
  6. چاپ بر روی کوسن یکی از انواع چاپ سابلیمیشن بین خانم ها می باشد و این چاپ توسط بسیاری از افراد در منزل انجام می شود.
  7. چاپ لوگو و شماره و نام تیم های ورزشی بر روی لباس های ورزشی نیز از اصلی ترین کاربردهای این چاپ است زیرا تعداد در این چاپ مهم نیست و سرعت چاپ بسیار بالا است.
  8. از دیگر کابردهای این چاپ، چاپ های تزئینی بر روی بشقاب است که به عنوان دکور و برای زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ سابلیمیشن هزاران کاربرد دیگر هم دارد و با کمی خلاقیت و نوآوری حتی می توان استفاده های بدیع تری را ایجاد کرد و این چاپ هنوز ظرفیت ناشناخته ی زیادی برای استفاده دارد. parsaprint ارائه دهنده ی تمام ملزومات چاپ سابلیمیشن از قبیل پرس، پرینتر و جوهر و کاغذ و مدیای قابل چاپ است. همچنین برای دیدن انواع دستگاه چاپ روی تیشرت می توانید از صفحه ای که در سایت برای آن در نظر گرفته شده است دیدن کنید و با خواندن مشخصات هر یک مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید