صنعت چاپ همواره یک صنعت پولساز و درامدزا بوده است و با وجود اینکه از بسیاری از صنعتهای دیگر قدمت بیشتری دارد ولیکن همواره فعال بوده و نه تنها طی این همه سال از فعالیتهای اصناف مربوط به این صنعت کم نشده بلکه هر روز افراد بیشتری به این حرفه اضافه میشوند و صنعت چاپ طی این سالها با به روز کردن فعالیت های خود و اضافه کردن شاخه های جانبی بیشتر در بازار حرف زیادی برای گفتن دارد. در ادامه به این پرس که چرا چاپ سابلیمیشن فعالیتی پولساز است پاسخ خواهیم داد.

آیا چاپ سابلیمیشن به صرفه است؟

یکی از شاخه های جدید و پرطرفدار چاپ، چاپ سابلیمیشن است که با طیف کسترده ای که برای چاپ در اختیار مشتری قرار می دهد بسیار پرطرفدار و پرکاربرد شده است. بنابراین قصد داریم در این مقاله اطلاعاتی از نحوه ی کاربرد این نوع چاپ برای درامد بیشتر در اختیار اشخاصی که اطلاعاتی راجع به این نوع چاپ ندارند و قصد دارند با سرمایه ای اندک درامد مناسبی ایجاد کنند قرار دهیم.

برای صفر تا صد کار چاپ سابلیمیشن نیاز به یک دستگاه پرینتر سابلیمیشن و یک دستگاه پرس سابلیمیشن و همچنین مدیای خام مانند تیشرت، پارچه، قاب موبایل یا هر محصول دیگری که قصد چاپ بر روی آن را داریم و رنگ و کاغذ مخصوص سابلیمیشن است.

ولی نکته ی قابل ذکر اینست که میتوان با توجه به اینکه قیمت پرینتر سابلیمیشن کمی گران است و شاید توان خرید آن برای هر شخصی فراهم نباشد برای همین ابتدا برای شروع از یکدستگاه پرس حرارتی استفاده کرد که بالطبع نیاز به پرینتر و کاغذ و رنگ را از بین می برد.

حال به چند نکته اشاره میکنیم که دلالت میکند بر پولساز بودن چاپ سابلیمیشن:

پرس

بیشتر بدانید: کسب درآمد با دستگاه پرس حرارتی در خانه

 

مزایا چاپ سابلیمیشن

۱ – نیاز به سرمایه ی زیادی نیست:

اولین امتیاز چاپ سابلییمیشن اینست که نیاز به سرما یه اولیه ی زیادی ندارد و با رقمی حدود ۸ تا ۹ تومن میتوان این شغل را پایه گذاری کرد بنابراین امکان مشغول شدن به این شفل برای بیشتر افراد امکان پذیر است.

۲ – کارکردن با دستگاه بسیار راحت است:

مورد دیگر از امتیازات فعالیت چاپ سابلیمیشن اینست که یادگیری و کارکردن با این دستگاه ها بسیار ساده است و یک شخصی که هیچ تجربه ای درخصوص اینکار نداشته به راحتی پس از یکساعت آموزش و کارکردن با دستگاه تبدیل به یک چاپچی حرفه ای میشود.

۳ – خرابی کم و عمر مفید بسیار طولانی:

برخلاف اکثر دستگاه های چاپ که بسیار پیچیده و نیاز به سرویس های کوتاه مدت دوره ای است دستگاه های چاپ سابلیمیشن مانند پرس سابلیمیشن بسیار مقاوم و با عمر طولانی بوده و به ندرت خراب میشوند. بنابراین نیاز به هزینه های ثانویه مانند هزینه تکنسین و قطعه را به حداقل می رساند.

پرس سابلیمیشن

۴ – امکان راه اندازی این شغل در هر محلی:

دستگاه های پرس حرارتی مخضوضا مدلهای کوچکتر آنها باتوجه به حجم کم و جمع و جور بودنشان در هر محیطی قابل استفاده می باشند و نیاز به فضای کاری با خصوصیات و متراژ خاصی ندارد برای همین از این دستگاه میتوان در منزل هم استفاده کرد.

۵ – کار با پرس سابلیمیشن در هر سن و جنسی:

به علت راحتی کار سابلیمیشن و اینکه نیاز به تخصص خاصی ندارد این شغل قابل استفاده برای هر سنی و هر جنسی اعم از مرد و زن می باشد به همین دلیل این شغل از فعالیتهای مورد علاقه ی خانمها در این چند سال اخیر شده است.

پرس

شرکت پارساپرینت با تولید پرس حرارتی از جمله مدل پرس حرارتی دستی، مگنتی، پرس حرارتی پنوماتیک، پرس سابلیمیشن اتوماتیک در خدمت مشتریان گرامی است. برای دیدن انواع دستگاه چاپ روی تیشرت کلیک کنید.

محصولات پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید