برای چاپ بر روی کالاهای مختلف با جنسهای متفاوت شما احتیاج دارید که دما و زمان متفاوتی را برای آنها در نظر بگیرید.

حال ما برای شما این را می گوییم:

  1. روی فلزات درجه حرارت از ۳۵۰ تا ۳۶۰ درجه باید باشد و مدت زمان ۲۰ ثانیه.
  2. کاشی هم مانند فلزات هستند یعنی درجه حرارت ۳۵۰ تا ۳۶۰ است و مدت زمان ۲۰ ثانیه.
  3. موس پد ۳۴۵ تا ۳۵۰ درجه حرارت باید داشته باشد و مدت زمان چاپ ۲۰ ثانیه. (بیشتر بخوانید: چاپ روی پد موس)
  4. تیشرت ۳۴۰ تا ۳۵۰ درجه حرارت لازم دارد و مدت زمان چاپ ان ۲۰ ثانیه است.
  5. کوسن ۳۴۵ تا ۳۵۰ درجه حرارت نیاز دارد و بازهم با مدت زمان ۲۰ ثانیه.
  6. پازل ۳۵۰ تا ۳۶۰ درجه و مدت زمان چاپ ۲۰ ثانیه است. (بیشتر بخوانید: چاپ روی پازل)
  7. لیوان نیاز به ۳۴۰ تا ۳۶۰ درجه حرارت لازم دارد و با همان مدت زمان ۲۰ ثانیه.

دستگاه های مخصوص چاپ سابلیمیشن

دستگاه چاپ سابلیمیشن یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین زیر شاخه های دستگاههای چاپ می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بالا میتوان از آن در چاپ روی لیوان، بشقاب، بالشت، پد موس و هر چیز دیگر از این قبیل می باشد. معنای سابلیمیشن در اصل به معنای تصعید می باشد. یعنی تبدیل شدن جامد به گاز به طور مستقیم بدون اینکه به مایع تبدیل شود.

این چاپ بسیار سودمند است حتی در تیراژ پایین. در کل چیزی که می توانیم به راحتی بگوییم آن است که چاپ سابلیمیشن با سرعت بالایی که دارد کیفیت چاپ بالایی به شما ارائه می دهد و چاپی که روی هر جسمی انجام می دهد به راحتی پاک نمی شود و ماندگار است.

مراحل انجام چاپ سابلیمیشن

اولین کاری که برای هر چاپی و همینطور چاپ سابلیمیشن باید انجام شود طراحی و اجرای طرح مورد نظر در کامپیوتر می باشد، سپس طرح مورد نظر را روی کاغذ مخصوص چاپ سابلیمیشن که کوتد نام دارد، به صورت آینه ای و برعکس پرینت می گیریم. سپس دور کار را با دقت برش می زنیم و روی هرجسمی که قرار است، با چسب نسوز می چسبانیم.

در مرحله بعدی جسم مورد نظر را در دستگاه قرار می دهیم باید توجه داشته باشید که هر جسمی با هر جنسی دمای مشخص وزمان مشخص دارد و همه اشیاء مانند هم از یک دما و زمان برای چاپ استفاده نمی شود.

درادامه حتما توضیح خواهیم داد که چه جنسی به چه زمان و دمایی برای چاپ نیاز دارد. زمانیکه کار روی کالا چاپ شد کاغذ را با احتیاط از آن جدا می کنیم. حالا میتوانید از کاری که چاپ کرده این لذت کافی را ببرید.

پرینتر های سابلیمیشن

پرینترهای سابلیمیشن بیشتر از انواع مدلهای اپسون می باشند، زیرا پرینتر اپسون خیلی بیشتر از پرینترهای دیگر با جوهر سابلیمیشن سازگاری دارد.

جوهر های چاپ سابلیمیشن

جوهرهای سابلیمیشن یکی از مهمترین عواملی است که در کیفیت چاپ شما نقش دارد. شما برای چاپ حتما باید به این توجه داشته باشید که از جوهر با کیفیت بالا استفاده کنید.

اگر غیر از این باشد هم کیفیت کار شما بسیار کاهش پیدا می کند و از آن مهمتر دستگاه شما آسیب می بیند و کمترین اتفاق هد گرفتگی می باشد که شما باید با آن دست و پنجه نرم کنید پس توجه کافی به جوهر سابلیمیشن زمان خرید آن داشته باشید.

انجام چاپ های با کیفیت را می توانید توسط دستگاه چاپ روی تیشرت انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه ها با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید