روی پد موس می توانید طرح های مختلف و متنوعی را به چاپ برسانید. جنس موس پد هایی که برای چاپ انتخاب می شوند باید از لاستیک های کم تراکم باشند که به آن یک پارچه نیز متصل شده است.

روی این پد می توان طرح های دلخواه را به صورت تبلیغاتی و یا طبق سفارش مشتری چاپ کرد. این راه از جمله راه های بسیار پر طرفداری شده است زیرا اکثر برند های معروف و شرکت های مختلف از این طریق اقدام به تبلیغ کردن کار خود می کنند و روشی بسیار کار آمد است زیرا شرکت و برند را به خوبی در معرض دید قرار می دهد.

از جمله راه های تبلیغاتی بسیار خوبی که می توانید با سرمایه کم راه اندازی کنید و به سود بالایی برسید، چاپ روی پد موس است، بنابراین راه اندازی این کسب و کار می تواند برای شما بسیار سود آور باشد و به معرفی برند به دیگران کمک بسیار زیادی کند.

لوازم مورد نیاز جهت چاپ روی پد موس

پیش از شروع کار باید تجهیزات لازمی را تهیه کنید که شامل موارد زیر است:

  1. کاغذ ترنسفر: برای چاپ کردن و انتقال دادن طرح چاپی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. موس پد خام: پد های موس در انواع اشکال هندسی و غیر هندسی در انواع مختلف اندازه موجود هستند. معمولا به قیمت های بسیار ارزانی می توانید آن ها را تهیه کنید.
  3. نوار چسب انتقال حرارت: برای ثابت کردن کاغذ ترنسفر مورد استفاده قرار می گیرد که از تکان خوردن طرح چاپی جلوگیری می کند.

تنظیمات دستگاه برای چاپ روی موس پد

برای انجام این کار می توانید از دستگاه چاپ روی تیشرت استفاده کنید اما باید تنظیمات خاصی را جهت انجام این کار پیاده سازی کنید. دمایی که برای چاپ روی پد موس باید تنظیم شود به اندازه ۴۰۰ درجه فارنهایت است و مدت زمان ۳۰ ثانیه برای به اتمام رسیدن زمان چاپ مناسب است. در حین این کار در صورتی که طرح چاپی خود را به صورت بر عکس روی کاغذ ترنسفر قرار داده اید، تنظیمات فشار دستگاه را باید روی درجه متوسط قرار دهید.

بعد از اتمام کار امکان دارد که جوهر پخش شود که به دلیل دما و حرارت بالا این مشکل به وجود می آید اما جای نگرانی نیست زیرا به سادگی می تواند دستگاه را تمیز کرد. جهت آگاهی از نحوه تمیز کردن دستگاه های چاپ روی این لینک کلیک کرده و تمامی مراحل را به دقت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید