چاپ روی پازل امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است زیرا انواع طرح ها و عکس های دلخواه را می توان روی آن ها به چاپ رساند. برای شروع چنین کسب و کاری پر طرفدار و پر سود لازم است که نیازمندی های اولیه و دیگر نکات لازم برای موفقیت در این راه را به خوبی بدانید.

نیازمندی های اولیه چاپ روی پازل

  1. تهیه دستگاه مناسب: برای انجام چاپ های سابلیمیشن این چنینی باید اقدام به تهیه دستگاه چاپ روی تیشرت با کیفیت کنید که پارسا پرینت در این زمینه از بهترین ارائه دهندگان است.
  2. تهیه پازل های خام: برای انجام چاپ باید پازل هایی خام را در انواع اندازه ها و شکل ها تهیه کنید تا حق انتخاب و رضایت مشتریان خود را تا میزان زیادی افزایش دهید. این پازل ها در انواع دایره ای، مربع، مستطیل، قلب و غیره موجود هستند.
  3. کاغذ ترنسفر به مقداری مناسب تهیه کنید.
  4. نوار چسب هایی را باید خریداری کنید که در برابر حرارت مقاومت های بالایی را از خود نشان دهند.
  5. تهیه ورق تفلون از دیگر موارد لازم است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا در حرارت بالا این امکان وجود دارد که جوهر پخش شود و سبب کثیف شدن دستگاه شود که استفاده از ورق تفلون تا میزان زیادی از رخدادن چنین مشکلی جلوگیری می کند. نحوه تمیز کردن دستگاه های چاپ را در این مقاله بخوانید.

مراحل چاپ روی پازل

  1. در مرحله اول باید طرح چاپ دلخواه خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که طرح با سایز پازل خام باید در تناسب باشد.
  2. طرح را باید روی کاغذ ترنسفر چاپ کنید.
  3. دستگاه را روشن کرده و تنظیمات آن را اعمال کنید، دما باید به اندازه ۲۰۵ درجه سانتی گراد باشد و زمان آن را باید روی ۴۰ ثانیه با اعمال فشار متوسط تنظیم کنید.
  4. طرح باید روی پازل به صورت بر عکس قرار داده شود.
  5. بدین منظور که پازل ها جا به جا نشوند باید از نوار چسب های مخصوص استفاده کنید.
  6. روی سطح المنت دستگاه باید یک ورق تفلون قرار دهید و پازل را بر روی آن قرار دهید. توجه داشته باشید که طرح چاپ باید به سمت بالا باشد.
  7. درب دستگاه را بسته و بعد از حدودا ۴۵ ثانیه درب را باز کنید.
  8. به آرامی پازل را برداشته و چسب ها را از آن جدا کنید.
  9. پازل با طرح مورد نظر آماده ارائه به مشتری است.

تهیه دستگاه سابلیمیشن مناسب برای چاپ روی پازل

هنگام تهیه دستگاه مناسب برای انجام چاپ های مختلف روی پازل توجه داشته باشید که باید به مرکز هایی مراجعه کنید که معتبر هستند و انواع مناسب با بهترین قیمت را به شما ارائه می دهند. خرید این دستگاه ها نیازی به سرمایه زیادی ندارد.

هزینه ای که برای خرید دستگاه می کنید نا چیز است زیرا نه تنها می توانید پازل های مختلفی را با آن چاپ کنید بلکه قادر هستید که از دستگاه خود برای چاپ روی موس پد، لیوان، پارچه و غیره نیز استفاده کنید. بنابراین چند کاره بودن آن می تواند شما را به سود دهی بالایی برساند. از دیگر مزیت این دستگاه ها این است که فضای زیادی را نیز اشغال خواهد نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید