همانطور که در مقالات متعدد برایتان توضیحات کامل در مورد چاپ سابلیمیشن داده ایم حتما بر این موضوع واقف هستید که چاپ سابلیمیشن قابلیت این را دارد که شما روی مدیاهای مختلف چاپ بزنید در این مقاله ما قصد داریم در مورد چاپ روی بشقاب برای شما توضیحاتی بدهیم که شما باآن آشنا شوید و شاید این مقاله باعث یک اتفاق در کارتان شود.مسلما این پیش آمده برایتان که سری به فروشگاههای لوازم آشپزخانه زده باشید و از طرح های مختلفی که برای بشقاب های مختلف در نظر گرفته شده است حیرت زده شده باشید. شاید تا به حال این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا این همه تنوع طرح در بشقاب ها وجود دارد؟ ما برایتان سعی می کنیم در این مقاله تا حدودی این موضوع را روشن کنیم.

دلیل تنوع چاپ روی بشقاب:

در زمان های دور چاپ روی بشقاب بسیار ساده انجام می شد و نهایتا طرح های بسیار ساده در وسط بشقاب زینت بخش سفره ها بود.بشقاب ها اکثرا سفید و یا جنس استیل بودند و چینی هایی با گل های قرمز با گذشت زمان و با وارد شدن دستگا ههای چاپ مختلف به بازار جهان و پس از آن ایران تنوع طرح و نقش در بشقاب ها زیاد شد و به دنیای مدرن و کلاسیک جهان قدم گذاشت.پس دلیل اصلی، ورود دستگاه چاپ حرارتی به بازار می باشد و البته جالب است بدانید که در دنیای بشقاب ها نیز تنوع زیادی وجود دارد و برای چاپ روی آن ها باید از وسایل و قوانین خاص خود استفاده کنید که ما در این جا سعی در توضیح دادن در مورد چاپ روی انواع بشقاب ها داریم.پس در ادامه با ما باشید.

چاپ های مختلف، روی انواع بشقاب:

دستگاهی که با ان ما چاپ روی بشقاب انجام می دهیم دستگاه هیت پرس می باشد که از انواع دستگاه سابلیمیشن می باشد شاید شما چاپ روی بشقاب را کاری ساده بدانید که البته هم هست ولی این کار بسیارساده، باعث حرفه ای شدن مجموعه ی شما می شود البته در صورتیکه شما امکان چاپ روی انواع مختلف بشقاب را برای مجموعه ای که در آن در زمینه ی چاپ فعالیت می کنید فراهم کنید.

ما چند نوع بشقاب داریم که می توانیم روی آن چاپ با طرح های مختلف انجام دهیم که در این جا برای شما آنها را نام می بریم و برایتان در موردشان توضیح می دهیم.

۱- چاپ روی بشقاب کودکان

۲- چاپ با طرح های سفارشی

۳- چاپ با طرح ها تبلیغاتی

۴- چاپ با طرح تصویر اشخاص

چاپ سابلیمیشن روی بشقاب

همچنین بخوانید: نحوه چاپ سابلیمیشن روی بشقاب چگونه است(بخش دوم)

 

چیزی که در این جا لازم است شما بدانید این است که شما می توانید طرح هایی که در نظر دارید هم در داخل بشقاب بزنید و هم در دیواره های خارجی بشقاب آن را چاپ کنید البته این دو مدل چاپ بستگی به دو موضوع دارد اول اینکه باید ببینید دستگاهتان قابلیت چاپ کدام دو مدل را دارد و دوم این که مشتری شما چه چیزی در خواست کرده است.

تا اینجا ما در مورد این که شما می توانید برای چاپ روی بشقاب هم به منظور کسب درآمد بالاتر و هم حرفه ای تر کردن مجموعه ی خود از چه طرح هایی استفاده کنید توضیح دادیم درمقاله ی بعد حتما در مورد طرح های مختلف روی بشقاب و چگونگی چاپ روی آن برای شما توضیحات تکمیلی خواهیم داد.

با ما باشید…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید