در مقاله ی قبلی در مورد اینکه ما چه طرح هایی می توانیم روی بشقاب های مختلف چاپ سابلیمیشن بزنیم و این که می توان در داخل و خارج بشقاب بسته به سلیقه ی مشتری و البته انتخاب دستگاه با قابلیت مورد نظر برایتان توضیحات کامل دادیم و اما در این مقاله قصد داریم برایتان در مورد طرح هایی که می توان روی بشقاب ها زد توضیح دهیم تا با اطلاعات کافی شروع به این فعالیت کنید.

 

طراحی روی بشقاب مخصوص کودکان:

اگر شما خودتان دارای فرزند هستید به خوبی این را می دانید که غذا خوردن بچه یکی از مشکلات بزرگی است که خانواده ها مخصوصا در زمانی که بچه توانایی صحبت کردن ندارد با آن دست و پنجه نرم می کنند.قابلیت چاپ کردن روی بشقاب، این امکان را به شما می دهد که با چاپ کردن طرح های هیجان انگیز و مخصوصا شخصیت های کارتونی که بچه با آن رابطه ی خوبی برقرا کرده است این مشکل را کمتر کنید. اما سوالی که رد این جا ذهن نگران پدران و مادران را درگیر می کند این است که آیا این چاپ ها برای سلامت بچه مضر است یا نه؟؟ که ما در این جا با اطمینان به شما خواهیم گفت که خیر هیچ ضرری برای سلامت طفل شما نخواهد داشت و شما با کمال اطمینان خاطر می توانید یک چاپ با کیفیت را روی بشقاب فرزندتان داشته باشید.

انواع چاپ روی بشقاب

۱- چاپ سفارشی روی بشقاب:

افرادی هستند که بسیار سخت پسندند و برای ست کردن بشقاب های غذا خوری که هم مخصوص میهمان است و هم به عنوان دم دستی استفاده می شود حساسیت بالایی دارند مخصوصا اگر این موضوع برای جهیزیه باشد.ما به شما این نوید را می دهیم که با دستگاههای سابلیمیشن برای شما این امکان فراهم می شود که هر طرح که مد نظرتان است را روی بشقاب های چینی و هر جنس دیگری به چاپ برسانید و البته با کیفیت بسیار بالا.

۲- عکس روی بشقاب های دکوری:

در زمان های قدیم تر شاید یادتان باشد که در خانه ها این مد بود که روی دیوارها از بشقاب هایی که طرح های جالبی داشتند به عنوان بشقاب های زینتی و دیواری استفاده می کردند و زمان هایی بود که حتی شما می توانستید روی دیوارهای منازل سینی های بزرگی را ببنبید که نقش های سنتی روی آن خورده بود و یا قلمکاری شده بود امروزه نیز از طریق دستگاه سابلیمیشن نیز شما می توانید به راحت ترین شکل ممکن روی بشقاب های زینتی چاپ بزنید و این امکان فرهم است که عکس خانوادگی و یا فرزندتان را روی آن بزنید.

۳- چاپ با طرح های تبلیغاتی:

هر شرکت و یا موسسه ای می تواند برای این که محصول خود را تبلیغ کند از هر مدیایی برای این کار استفاده کند.یکی از چیزهایی که برای تبلیغ می توان از آن استفاده کرد بشقاب می باشد به این صورت که می توان طرح مورد نظر را در داخل یا خارج بشقاب، البته بسته به قابلیت دستگاهی که دارید چاپ کنید و سپس به عنوان هدیه به مشتریان عرضه کنید

چاپ سابلیمیشن روی بشقاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید