جالب است بدانید که وارد شدن تکنولوژی به بازار پارچه و لباس و جایگزین شدن سیستم های دیجیتالی به جای روشهای سنتی چاپ چندین مزیت داشته است.

مزیت اول این است که کیفیت چاپ پارچه ها به دلیل ماشینی شدن و خارج شدن روشهای دستی از این عرصه بسیار بالا رفته است .

مورد بعدی که می توان از آن به عنوان مزیت نام برد سرعت بالای تحویل کار می باشد در زمانهایی که این روش به صورت سنتی انجام می شد.

پس واضح است که تحویل کار به دلیل وجود همان نیروی انسانی بسیار دیر انجام می شد مگر اینکه تعداد افراد را بالا می بردند که از لحاظ هزینه مسلما به صرف نبود.

ولی امروزه با وجود این تکنولوژی منهای اینکه تنها به یک کاربر برای چاپ احتیاج است سرعت چاپ نیز بسیار بالا است ودرزمان کوتاهی می توان کارهای زیادی را تحویل داد که همانطور که گفتیم کیفیت کار نیز بسیار بالا است.

مورد بعدی که به عنوان مزیت وجود تکنولوژی می توان از آن نام برد هماهنگ شدن با مشتری است.

حال این چه معنایی دارد؟ امروزه به دلیل وجود اینترنت و دید گسترده ای که انسانها پیدا کرده اند نمیتوان از یک روش و یا یک طرح برای جلب رضایت مشتریان استفاده کرد و اگر ما میخواهیم که همچنان مشتریان پایبند خودمان را داشته باشیم خودمان را طبق خواسته های آنان باید به روز کنیم .

حال با وجود تکنولوژی در چاپ پارچه شما می توانید طبق خواسته ی مشتری و طرحی که مد نظرشان است به انها کار با کیفیت عالی در زمان بسیار محدود تحویل دهید واین همان حرفه ای شدن در کسب و کار می باشد.

مورد دیگری که به عنوان مزیت می توان از ان نام برد این است که شما می توانید یک طرح مشخص را در چندین سایز متفاوت روی چندین جنس مختلف پارچه چاپ بزنید که این کاردر کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت می باشد.

دستگاه کپی استوک را از مراکز معتبر تهیه کنید. برای کسب اطلاعات از ویژگی دستگاه های پارسا پرینت به صفحه محصولات مراجعه کنید و برای خرید با ما تماس بگیرید.

تاریخچه چاپ دیجیتال پارچه:

تونی کوکس یکی از مدیران بازرگانی برجستهsun Chemical در ارتباط با این موضوع گفت این امر که قبول سفارشات چاپ در صنعت منسوجات است فرصتهای جالبی را در بازار فراهم کرده است و وجود تنوع در این صنعت و وجود کاربران خلاق به جز اینکه باعث پیشرفت و ارتقاء این شاخه شده است حالتهای مهیجی را نیز فراهم کرده است.

تونر منزیکه از مدیران برجسته ی صنعت نساجی گفته است که بعد از ورود تکنولوژی به صنعت پارچه، دیگر درانبارهای آنها خبری از پارچه های از چندین ماه قبل مانده نیست و حتی پارچه هایی را هم که به روز در انبار قرار می دهند خیلی سریع به فروش می رسد وی افزود کاربران در روز حدود ۵۰۰۰۰ متر پارچه را با کیفیت و دقت بالا تحویل می دهند و این اتفاق بسیار مهمی در صنعت نساجی می باشد.

خوب است این را بدانید که چاپ سابلیمیشن نیز جزو همین دسته از تکنولوژی می باشد که در رشد و توسعه ی این صنعت نقش بسزایی داشته است که در سایز و اندازه های متفاوت در بازار بفروش میرسد که خیلی افراد از نمونه های کوچک آن برای چاپ روی مدیاهای متفاوت استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات مربوطه در این زمینه را مطالعه کنید:

دستگاه چاپ سابلیمیشن و انواع آنایرادات مربوط به چاپ سابلیمیشنچاپ سابلیمیشن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید