پرس حرارتی صفحه تخت پرفروش ترین و پرکاربردترین مدل در بین انواع پرسهای حرارتی می باشد و شاید تنها بخشی که کمی برای مشتریان جای سوال باشد اینست که با این دستگاه بر روی چه اجسامی میتوانند چاپ بزنند برای همین در این مقاله سعی شده انواع محصولاتی که میتوان با این دستگاه را چاپ زد خدمت شما ارائه بدهیم.

محصولاتی که میتوان با پرس حرارتی روی آن چاپ زد

۱- چاپ روی تیشرت:

از مهمترین و متداول ترین محصولات پرس حرارتی تخت چاپ بر روی تیشرت می باشد که شاید ۷۰ درصد مشتریان این دستگاه را به همین منظور خریداری میکنند. با پرس حرارتی صفحه تخت میتوان بر روی تمام تیشرت های بالای ۵۰درصد پلی استر و رنگ روشن چاپی فوق العاده انجام داد. از دو شرطی که برای چاپ خوب روی تیشرت مطرح شد یکی از آنها که رنگ روشن است با کاغذ مخصوص اسپان پشت چسب دار برطرف شده و با این کاغذ مخصوص که از جنس پارچه می باشد مشود بر روی تیشرت های تیره هم چاپ زد ولیکن شرط دیگر که همان دارا بودن بیش از ۵۰ درصد پلی استر می باشد قابل تغییر نیست و شرطی لازم برای چاپ سابلیمیشن است.

۲- چاپ روی فوم یا چرم مصنوعی:

با پرس حرارتی تخت میتوان بر روی چرم مصنوعی یا همان فوم میتوان چاپ زد با کیفیت بالا و بدون پاک شدن طرح و کاربرد فراوانی دارد.

۳- نگین روی پارچه:

از دیگر کاربرد های زیاد پرس حرارتی چسباندن نگین های تزئینی بر روی پارچه یا لباس بوسیله ی حرارت و فشار می باشد که معادل چاپ تیشرت متقاضی دارد و حتی راحت تر از چاپ بر روی تیشرت است و با کیفیت بسیار بالایی اینکار را انجام می دهد.

چسباندن نگین روی پارچه - پارساپرینت

۴- برچسب روی پارچه:

از دیگر موارد بسیار کاربردی این دستگاه پرس و چسباندن عکسها و نوشته های برچسب دار بر روی پارچه، تیشرت یا موارد دیگر است که حرارت موجود در پرس بهمراه فشار این امر را ممکن می کند و اینکار با کیفیت یابلایی توسط پرس سابلیمیشن انجام می شود.

۵- چاپ روی پازل:

تمامی پازل های داخل بازار توسط همین دستگاه چاپ میخوره و کار بسیار پرسود و متنوعی برای درامدزایی است.

۶- چاپ روی کاشی و سنگ و MDF:

با پرس حرارتی حتی مشود بر روی کاشی و سنگ و mdf هم چاپ زد به شرطی که سنگ کوتینگ شده باشد چون معملا کاشی و ام دی اف کوتینگ شده هستند و مورد مهم دیگر توانایی ایجاد فشار کافی بر روی این اجسام است چون دارای سختی بیشتری هستند بنابراین برای چاپ روی این اجسام سخت معمولا از پرس پنوماتیک یا هیدرولیک استفاده میکنند که دارای جک پرقدرت برای ایجاد فشار کافی است.

۷- چاپ برجسته:

از مواردی که در چاپ با پرس حرارتی صفحه تخت کمی جدید و نوپا می باشد چاپ برجسته ی سابلیمیشن می باشد که همانطور که از اسمش پیداست این چاپ به صورت برجسته بر روی محصول ایجاد میشود و زیبایی و انحصار خاصی را ایجاد میکند و برای اینکار نیاز به پرس حرارتی دو هیتره هست که صفحه ی زیرین و بالایی هردو دارای هیتر می باشد.

چاپ برجسته - پارساپرینت

موارد بسیار دیگری را میتوان با پرس حرارتی صفحه تخت چاپ زد ولیکن مواردی که گفته شد از جمله رایج ترین موارد است.

شرکت پارساپرینت با تولید پرس سابلیمیشن و مونتاژ پلاترهای سابلیمیشن و همچنین فروش دستگاه کپی استوک در خدمت شما مشتریان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید