همانطور که در مقالات قبل برایتان توضیح دادیم خرید هر دستگاهی همچون دستگاه کپی استوک مراحل خاص خود را دارد اولین مرحله ی آن کسب اطلاعات در مورد دستگاه می باشد و اینکه شما بدانید قصد انجام چه کاری را دارید که در همان حوزه به جستجوی خود ادامه دهید و اما بعد از خرید چه اقداماتی باید انجام دهید که به سلامت دستگاه آسیب وارد نشود و شما بتوانید نهایت استفاده یتان را از هزینه ای که هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ اقتصادی کرده اید را بکنید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با نکاتی در این رابطه آشنا کنیم. پس با ما باشید….

رعایت نکات بعد از خرید دستگاه:

۱-نکته ی مهم د راین جا این است که به هیچ وجه دستگاه را روی شیب قرار ندهید و بهتر است زمین صاف باشد.اینکه شما مطمئن باشید که دستگاه در حین کار حرکت نخواهد کرد بسیار مهم است.

۲-نکته ی بعدی این است که سعی کنید دستگاه را در محلی قرار دهید که عاری از گرد و غبار باشد چون با مرور زمان باعث فرسودگی دستگاه می شود و کارکرد مثبت قطعات را به طور چشمگیری بعد از مدتی پایین خواهد آورد و شما متوجه ی پایین آمدن کیفیت چاپ و خروجی دستگاه خواهید شد.

۳- زمان وصل دوشاخه سعی کنید ان را به نزدیکترین پریز برق وصل کنید تا هرزمان که احتیاج داشتید در دسترستان باشد.

۴- سعی کنید دستگاه را در محلی قرار دهید که نور مستقیم خورشید در آن محا نباشد.

۵-در حد امکان دستگاه را در محلی قرار ندهید که تفاوت ناگهانی دما وجود داشته باشد به طور مثال مستقیم در کنار بخاری و یا مستقیم در مجاورت کولر

۶- اگر در این کسب کار بوده باشید و یا تازه قصد شروع دارید باید بدانید که دستگاه در حین کار تهویه انجام می دهد پس به منظور راحتی دستگاه و انجام تهویه ی مناسب لازم است که اطراف دستگاه خالی باشد و به جایی نچسبیده باشد

۷- از پریزی که برای دستگاه استفاده می کنید به صورت مشترک برای دستگا ههای دیگر استفاده نکنید و همینطور از ولتاژآن نیز مطمئن شوید.

۸- یک پیشنهاد برای شما این است که بهتر است از محافظ های برق صنعتی، برای محافظت از دستگاه استفاده کنید.

۹-بعد از اینکه از محل قرار گیری دستگاه اطمینان حاصل کردید برای نصب دستگاه حتما به نمایندگان شرکت تماس بگیرید و خودتان اقدام به نصب دستگاه نکنید حتی اگر به چگونگی نصب آن آشنایی دارید.

۱۰-اگر قصد این را دارید که از دستگاهتان برای چاپ گرفتن و یا اسکن کردن استفاده کنید بهتر است از کابلهایی که سرعت بالایی دارند و کوتاه تر نیز هستند استفاده کنید.

۱۱- هر زمان که تصمیم گرفتید دستگاهتان را خاموش یا روشن کنید تقریبا ۱۵ ثانیه به آن فرصت دهید تا عملیات را به درستی انجام دهد هیچ وقت سعی نکنید عمل روشن و خاموش کردن دستگاه را پشت سر هم انجام دهید زیرا باعث آسیب جدی به آن می شود.

۱۲- هر زمان تصمیم به اضافه کردن هر قطعه ای روی دستگاه گرفتید و ان را عملی کردید باید حتما دستگاه را خاموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید