در حالی که در سال ۲۰۱۹، بازار جهانی بازار چاپ دیجیتال پارچه ۲٫۲ میلیارد دلار بود،

انتظار می رود در ۶ سال آینده ۴ برابر شود و تا پایان سال ۲۰۲۷ به ۸٫۸ میلیارد دلار برسد!

چاپ دیجیتال پارچه نه تنها مقرون به صرفه‌تر، مدرن‌تر و سازگار با محیط زیست است،

بلکه با ظهور نرم‌افزار طراحی پارچه دیجیتال، دستگاه چاپ پارچه و پرس حرارتی می‌توانند

به راحتی هر نوع طراحی دیجیتالی را برای تقریباً هر نوع پارچه ایجاد کنند!

همچنین، آیا می دانستید که در بازار پوشاک، یک الگوی انحصاری می تواند از ۵۰۰ تا ۷۵۰ دلار

به فروش برسد؟

بنابراین، چه بخواهید با چاپگرهای نساجی دیجیتال یک کسب و کار تولید پوشاک ایجاد کنید یا

یک مدل خدماتی با نرم افزار چاپ پارچه دیجیتال ایجاد کنید که در آن الگوهای پارچه منحصر به

فرد ایجاد کنید و آن را به برندهای پوشاک بفروشید،

بازار بزرگ است و هر کسی که بینش و خلاقیت دارد.

می تواند با آن ثروت زیادی به دست آورد.

برای کمک به شما در هموار کردن مسیر موفقیت، ما یک فرآیند ساده و موثر ایجاد کرده‌ایم که

می‌توان آن را برای راه‌اندازی کسب‌وکار چاپ دیجیتال منسوجات دنبال کرد.

این فرآیند در ۹ مرحله تشریحی تقسیم شده است که کل فرآیند را برای کسانی که

می خواهند با حداقل سرمایه مورد نیاز و یک مدل فروش موثر شروع کنند، پوشش می دهد.

۹ مرحله برای راه اندازی کسب و کار چاپ دیجیتال پارچه:

۱.تحقیق در مورد روند بازار:

مطالعه هر بازاری قبل از ورود به آن ضروری است.

به خصوص زمانی که می خواهید وارد بازار پوشاک بسیار رقابتی شوید که در آن تغییرات

دائمی در روند بازار و انتظارات مشتریان وجود دارد،

باید به طور کامل یک تحلیل SWOT برای کسب و کار خود انجام دهید.

قبل از شروع چاپ دیجیتال پارچه یا منسوجات دیجیتال، روندهای بازار، نقاط قوت خود، نوآوری

هایی را که می توانید ارائه دهید، مطالعه کنید،

فهرستی از نقاط برابری و نقاط تفاوت ایجاد کنید،

دسته بندی محصولی را که می خواهید ارائه دهید و سایر جزئیات ضروری را تعیین کنید.

طراحی کسب و کار.

۲.تامین کننده ای را پیدا کنید که می تواند به شما در ایجاد کمک کند:

چه به عنوان شریک یا فروشنده همکاری کنید، ایجاد تیم مناسب بسیار مهم است.

با توجه به بودجه خود، فهرستی از دستگاه چاپ پارچه، منابع و دارایی هایی که در داخل

خواهید داشت ایجاد کنید و برای بقیه تامین کنندگان و فروشندگان را جستجو کنید.

برای شروع کسب و کار خود با حداقل منابع، می توانید به بازارهای عرضه کنندگان پارچه توجه

کنید و طرح های خود را با کمک نرم افزار طراحی پارچه ایجاد کنید

که می توانید در خانه چاپ کنید.

همچنین می توانید به دنبال شریک زنجیره تامین و شریک بازاریابی دیجیتال

برای اهداف فروش و بازاریابی باشید.

۳.خرید/اجاره دفتر:

اگرچه ممکن است در ابتدا برای یک مدل کسب و کار انحصاری B2B یا یک کسب و کار خرده

فروشی آنلاین برنامه ریزی کنید،

برای ثبت کسب و کار خود و ایجاد یک مکان ذخیره سازی به یک فضای فیزیکی نیاز دارید.

بنابراین، شما باید دفتری را در بازار اجاره/خرید کنید که بتوانید منابع خود را حفظ کنید

و همچنین با فروشندگان و تامین کنندگان خود در ارتباط باشید.

۴.به دنبال نرم افزار مقرون به صرفه هوشمند باشید:

هنگامی که فضای اختصاصی خود را دارید، وقت آن نیست که طیفی از محصولات و طرح های

پارچه ای ایجاد کنید که بتوانید چاپ کنید یا در بازار بفروشید.

اما برای انجام این کار به نرم افزار طراحی الگوی پارچه نیاز دارید که با ایده های محصول و روند

بازار شما همسو باشد.

به دنبال بهترین راه حل طراحی پارچه باشید که قابلیت های طراحی بهینه، سازگاری با

موبایل، پیش نمایش سه بعدی و سایر ویژگی های این چنینی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین، باید به دنبال راه‌حلی باشید که مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری لازم را داشته باشد

تا به شما در پوشش روندهای فعلی و آینده بازار کمک کند.

۵.طراحی الگوی پارچه

هنگامی که نرم افزار طراحی پارچه خود را دارید، زمان آن فرا رسیده است که موجودی محصول

و طرح های پارچه ای خود را ایجاد کنید.

در حین طراحی مطمئن شوید که انتظارات مشتریان و روند بازار را در نظر داشته باشید.

همچنین به جای ایجاد موجودی، می توانید طرح های مجازی را روی نرم افزار طراحی پارچه

خود ایجاد کرده و در پلتفرم های آنلاین منتشر کنید.

هنگامی که سفارشی را دریافت کردید، می‌توانید در صورت تقاضا چاپ کنید یا زمانی که

محصول به خوبی تثبیت شد، می‌توانید یک موجودی برای آن ایجاد کنید.

۶٫طراحی بسته بندی و راهکارها

جدا از آن، شما همچنین باید در مورد بسته بندی خود در چاپ دیجیتال پارچه فکر کنید زیرا

بخشی جدایی ناپذیر از برند شما است.

اگر هدف شما تولید پایدار است، به بسته بندی پایدار و سفارشی نیز فکر کنید.

یک طرح بسته بندی سفارشی شخصی ایجاد کنید که به تصویر برند شما کمک می کند

و به مشتریان شما کمک می کند برند شما را از روی بسته بندی تشخیص دهند.

۷.مدیریت موثر زنجیره تامین:

چه بخواهید یک مدل تحویل فروشگاه محلی ایجاد کنید یا مدل تحویل آنلاین، صنعت پوشاک

انتظارات تحویل متفاوتی با سفارشات B2B، سفارشات عمده، سفارشات چاپ آنلاین بر اساس

تقاضا و سفارشات تجارت الکترونیکی معمولی دارد.

یک زنجیره تامین مناسب برای تمام مدل های کسب و کار خود ایجاد کنید و اطمینان حاصل

کنید که حمل و نقل موثر و آسانی دارید.

۸.خدمات پس از فروش:

برای موفقیت طولانی مدت در چاپ دیجیتال پارچه و ایجاد تصویر مثبت از برند، ایجاد خدمات پس

از فروش بی عیب و نقص به همان اندازه که ایجاد محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه است

ضروری است.

به طور کامل در مورد جنبه‌هایی مانند سیاست‌های بازگشت و بازپرداخت محصول، مرکز

مراقبت از مشتری، رسیدگی به شکایات و سایر جنبه‌هایی از این دست فکر کنید تا اطمینان

حاصل کنید که یک تجربه لذت‌بخش و رضایت‌بخش برای مشتری ارائه می‌کنید.

۹.محصولات و طرح ها را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید:

هنگامی که نام تجاری را با محصولات، خدمات و طرح ها تثبیت کردید، اکنون زمان دستیابی به

مخاطبان هدف فرا رسیده است.

یک حضور مجازی قوی در وب ایجاد کنید و با کمک پلتفرم های رسانه های اجتماعی فروش و

شناسایی برند را هدف قرار دهید.

از نرم افزار طراحی پارچه خود در اینجا استفاده کنید و از آن برای آپلود مستقیم طرح های

مجازی خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

مجموعه پارساپرینت

مجموعه پارساپرینت بزرگ ترین تولید کننده پرس حرارتی در ایران می باشد.

این مجموعه با ۲۵ سال سابقه در زمینه ی تولید و فروش انواع پرس حرارتی سعی دارد بهترین

محصولات را به مشتریان خود قرار دهد.

تمامی محصولات این مجموعه وابسطه به سفارش شما تولید می شود و

پرس حرارتی دستیو پرس حرارتی اتوماتیک بودن دستگاه به سفارش مشتریان

بستگی دارد.

شما می توانید محصولات این مجموعه را در اینستاگرام به آدرس

instagram.com/paarsaa.print مشاهده نمایید.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴ تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید