با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، تنوع و به روز رسانی کالا هایی که به تکنولوژی مربوط و وابسته هستند مدام در حال افزایش است. یکی از این کالا ها دستگاه فتوکپی می باشد که در برند ها و مدل های متفاوت و متنوع در بازار وجود دارد و همین موضوع انتخاب و مقایسه را برای خریدار سخت می کند.

برای خرید دستگاه کپی دو عامل مهم می باشد:

  1. یکی سلیقه ی شخصی خریدار است که در مورد هرکسی متفاوت و مربوط به خود اوست.
  2. و مورد دیگر امکانات کارشناسی شده و کاربردی دستگاه است.

سعی میکنیم در این مورد توضیحات مفیدی خدمت خریداران محترم ارائه بدهیم تا انتخاب بهتر و حرفه ای تری در زمان خرید این دستگاه ها داشته باشند.

انواع برند های فتوکپی

عده ای از مشتریان صرفا به دستگا های آکبند اعتماد دارند و حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی بابت خرید دستگاه کپی استوک ریسکی رو بپذیرند. توصیه ما به این اشخاص این است که با توجه به اینکه دستگاه های سرعت بالا به صورت آکبند وارد نمی شوند و اگر هم باشند قیمت نجومی آن ها خریدشان را تقریبا محال می کند بنابراین گزینه خرید آکبند دستگاه های سرعت پایین و عمدتا رومیزی است که برند شارپ و ریکو دستگاه های خوبی در این رده دارند و به این مشتریان توصیه می شود.

گروه دوم عده ای هستند که کار آن ها از چند برگ کپی در روز بیشتر است ولیکن نه به تعداد خیلی بالا و نیازمند یک دستگاه متوسط هستند. پیشنهاد ما به این گروه از خریداران دستگاه های سرعت متوسط استوک برند توشیبا و ریکو است که تا حدودی قیمت برند توشیبا در این رده از کی مناسب تر نسبت به ریکو می باشد.

گروه سوم عده ای از مشتریان هستند که کار آن ها با کپی حرفه ای و در حد تیراژ است که به این گروه از مشتریان دستگاه های تکثیر ریکو و کانن پیشنهاد می شود که لوازم ریکو در این رده فراوان تر و ارزانتر است و قطعات کانن مقاوم تر و با عمر طولانی تر می باشد.

در مورد دستگاه رنگی برای کپی گرفتن هم که بی تردید برند کونیکا مینولتا بهترین در ایران است.

جدا از سلیقه ی شخصی و تشخیص فردی این یک پیشنهاد کارشناسی شده برای خرید دستگاه فتوکپی بود. امید است مورد استفاده عزیزان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید