چاپ سابلیمیشن برخلاف اکثر انواع چاپ، از یک دستگاه تشکیل نمی شود بلکه نیاز به دو دستگاه دارد. یک وسیله چاپ طرح سابلیمیشن بر روی کاغذ مخصوص و یک دستگاه پرس سابلیمیشن که وظیفه انتقال طرح چاپ شده بر روی مدیا را دارد.

در این مقاله تصمیم داریم توضیحاتی در رابطه با پرینتر چاپ سابلیمیشن خدمتتون ارائه بدهیم.

انواع پرینتر چاپ سابلیمیشن

این پرینترهای چاپ به دو گروه تقسیم می شوند:

  1. گروه اول پرینتر های تا سایز A3 می باشند که از پرینتر های جوهرافشان اپسون استفاده می شود که برای سهولت کار و ماندگاری بیشتر دستگاه، به آن ها تانک تونر متصل می کنند که به عنوان مخزن جوهر استفاده می شود و نیاز به کاتریج و تعویض زود به زود آن ها نیست. کار کردن با این پرینتر ها برای چاپ سابلیمیشن تفاوتی با روش چاپ عادی ندارد به جز این که ابتدا باید در مخزن تانک تونر، جوهر مخصوص استفاده شود و دوم اینکه چاپ بر روی کاغذ های مخصوص که قابلیت انتقال جوهر بر اثر حرارت را دارند چاپ شود و بقیه موارد آن کاملا با چاپ معمولی یکسان است و نیاز به تغییر دیگه ای در پرینتر نیست.
  2. گروه دوم پرینتر های سابلیمیشن پرینتر های عرض بیشتر از A3 می باشد که شامل پلاتر ها و دستگاه های بنر اکوسالونت می باشد که عرض های مختلف چاپ را دارند. اولین خصوصیتی که پلاتر و بنر را برای چاپ سابلیمیشن کاندید می کند داشتن هد اپسون است. این هد قابلیت چاپ با رنگ سابلیمیشن را دارد. دستگاه های بنر اکوسالونت خود به خود دارای هد اپسون می باشند ولیکن پلاتر ها باید مجهز به این هد بشوند تا بتوان با آن ها چاپ زد. مورد دیگری که در پرینترهای عرض بزرگ وجود دارد این است که عموما از رول کاغذ استفاده می گردد به جای استفاده از شیت کاغذ.

خرید دستگاه چاپ بر روی انواع تیشرت

کیفیت چاپ سابلیمیشن اثرگذاری زیادی بر روی کیفیت چاپ روی مدیا دارد بنابراین انتخاب یک پرینتر خوب از موارد مهم و ضروری در چاپ سابلیمیشن می باشد. برای دیدن دستگاه چاپ روی تیشرت پارسا پرینت به صفحه مربوطه محصولات مراجعه کنید، ما با کیفیت ترین ها و متنوع ترین مدل ها را برای شما قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید