در حین کار با دستگاه پرس حرارتی باید تمامی نکات لازم رعایت شود تا ایمنی دستگاه و کاربری که در حال استفاده از آن است، به طور کامل فراهم شود. امنیت در هر کاری حرف اول را می زند و انجام هر اقدام اشتباه می تواند آسیب ها و صدمه های جبران نا پذیری را به بار آورد.

هنگام کار با دستگاه های پرس حرارتی چاپ باید چه نکاتی رعایت شود؟

  1. از دستگاه خود به خوبی مراقبت و مواظبت کنید: برای انجام این کار باید از ورقه های پوشش استفاده کنید زیرا این ورقه ها از صفحات به خوبی محافظت می کنند. همچنین بالش های چاپی و پد های چاپ را به کار برید. زیرا که پد های چاپ برای نگه داری فشار در حین انجام کار بسیار به کمک شما می آیند.
  2. راهی برای عبور هوا در محیط فراهم کنید: داشتن هوای تازه در چنین محیط هایی بسیار حائز اهمیت است. بنابراین حتما منافذ و پنجره ها را جهت تهویه هوا، باز نگه دارید.
  3. دسته دستگاه باید حتما دارای محافظ باشد: دمای تولید شده توسط دستگاه نباید به دست شما آسیب برساند بنابراین حتما محافظی برای دسته تهیه کنید تا به راحتی بتوانید درب را باز و بسته کنید.
  4. دستورالعمل کار با دستگاه را حتما مطالعه کنید: اطلاعاتی در مورد دستگاه و متریال هایی که در آن به کار رفته است، به طور کامل برای شما بیان شده است و موظف هستید که به طور کامل و با دقت آن ها را مطالعه کنید.
  5. از کاغذ مخصوص استفاده کنید: کاغذ های مخصوص چاپ سابلیمیشن دارای یک سمت روشن تر و براق تر هستند که چاپ باید روی این سمت از کاغذ انجام شود. استفاده از کاغذ های نا مناسب کیفیت کار شما را پایین می آورد و همچنین به دستگاه صدمه وارد می کند.
  6. عدم وجود رطوبت روی اجسام: روی جسمی که قصد چاپ بر روی آن را داریم نباید به هیچ عنوان دارای رطوبت باشد زیرا باعث کاهش کیفیت کار و آسیب رسیدن به دستگاه می شود.

پارسا پرینت انواع مختلف دستگاه چاپ روی تیشرت با مدل ها و کارایی های مختلف را برای شما قرار داده و تمامی خصوصیات هر یک را به طور دقیق برای شما بیان کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید