خرید انواع مختلف دستگاه های سابلیمیشن مستلزم کسب اطلاعات جامع در مورد آن ها است. این دستگاه ها در انواع مختلف برای چاپ روی لیوان، تی شرت و غیره و یا به صورت چند کاره موجود هستند که شما باید با توجه به نیاز و شرایط کاری خود مدل مناسب را خریداری کنید. مورد بسیار مهمی که می تواند در انتخاب دستگاه مناسب شما را کمک کند این است که در نظر داشته باشید که نوع متریال شما چیست و قصد چاپ روی چند متریال را دارید.

حال شما باید پیش از خرید چنین دستگاه هایی نکاتی را در نظر داشته باشید که پارسا پرینت در این رابطه راهنمایی ها و نکات لازم را برای شما بیان می کند.

دستگاه باید فاکتور تنظیم زمان، دما و فشار داشته باشد

فاکتور زمان در هنگام کار چاپ از جمله عوامل بسیار مهم و قابل توجه است، زیرا با تنظیم درست زمان می توان کار چاپ را با کیفیت به اتمام رساند و از آسیب نرسیدن به متریال جلوگیری کرد.

تایمر ها در دو نوع دستی و دیجیتالی موجود هستند. در نوع دستی اپراتور زمان را به صورت دستی تنظیم می کند و باید در زمان معین اقدام به متوقف کردن دستگاه کند. اما در نوع تایمر دیجیتالی، اپراتور تنها زمان را در مدت معینی تنظیم می کند و در زمان مقرر، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و کار انتقال حرارت را به اتمام می رساند.

تنظیم فشار و دما از جمله عوامل مهم دیگری است که در یک دستگاه باید به طور حتم وجود داشته باشد.

سه فاکتور زمان، فشار و دما در چگونگی کارکرد دستگاه بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند شما را در ارائه کاری با کیفیت یاری کنند.

سایز کاری خود را با توجه به متریال خود مشخص کنید

دستگاه های سابلیمیشن در انواع مختلف ساخته و طراحی شده اند که جوابگوی بسیاری از متریال های مختلف دارای سایز های متنوع هستند. بنابراین شما می توانید مدل های مختلفی از این دستگاه ها را در سایز های مختلفی کاری خود به صورت کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تهیه کنید.

برند معتبری از دستگاه را خریداری کنید

این مورد که شما دستگاهی با برند معتبر و شناخته شده را خریداری کنید، بسیار حائز اهمیت است. بنابراین پیش از آن که اقدام به خرید دستگاه کنید، تحقیقات لازم را در مورد انواع مختلف آن ها انجام دهید. نکات مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، سرویس و خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت ارائه دهنده است که از جمله موارد بسیار مهم هستند.

به وزن، ولتاژ و مصرف انرژی دستگاه توجه کنید

وزن و میزان ولتاژ دستگاه از جمله مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید و دستگاهی با ویژگی مد نظر با توجه به کاربری مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین دستگاه خریداری شده شما باید برق کمی را مصرف کند زیرا در این صورت در هزینه های شما بسیار صرفه جویی خواهد شد.

برای دیدن انواع مختلف دستگاه چاپ روی تیشرت parsaprint می توانید به صفحه محصولات مربوطه مراجعه کنید. تمامی مشخصات دستگاه ها به صورت کامل برای شما بیان شده اند. در صورت دریافت راهنمایی و مشاوره و سفارش دستگاه مد نظر خود با ما تماس بگیرید. (۰۲۱۶۶۶۴۲۵۸۷ – ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید