همه عاشق طراحی تیشرت عالی هستند.

اما چه چیزی باعث ایجاد یک طراحی چشمگیر می شود که مردم می خواهند بارها و بارها از

آن استفاده کنند؟

اگرچه برخی از بهترین طرح ها ساده به نظر می رسند، اما حتی ساده ترین طرح ها نیز باید از

رایج ترین اشتباهات اجتناب کنند تا به آن عظمت دست پیدا کنند.

نکات طراحی تیشرت برای نتایج بهتر

۱٫ اندازه چاپ متوسطی را تنظیم کنید

ممکن است چیزهایی در زندگی وجود داشته باشد که اندازه مهم نباشد، اما

طراحی تیشرت یکی از آنها نیست.

یک اشتباه رایج این است که افراد طرح خود را به اندازه استاندارد تنظیم می کنند.

اما استاندارد نزدیک به حداکثر است که برای اکثر طرح ها می تواند بسیار بزرگ باشد.

اندازه یک طرح باید بر اساس هدف پیراهن، ویژگی های لباس و ویژگی های خود طرح باشد.

به خاطر داشته باشید که اشکال خاصی مانند دایره ها و مربع ها وقتی کوچکتر از استاندارد

باشند بهتر به نظر می رسند.

سطح کل چاپ را در نظر بگیرید، نه فقط عرض و ارتفاع را.

ملاحظات سایز اضافی:

یک اندازه برای همه مناسب نیست.

برای سفارش‌های بزرگ‌تر با اندازه‌های مختلف تی‌شرت، اندازه چاپ روی لباس‌های کوچک‌تر را

کاهش دهید.

به عنوان مثال:

یک چاپ سینه ۸ اینچی روی سه راهی های جوان و کوچک، و یک چاپ پهن ۱۰ اینچی روی

بقیه برخی از سبک‌ها مناطق چاپ محدودی دارند.

اندازه چاپ خود را طوری تنظیم کنید که نیازهای سبک خاص را برآورده کند.

به عنوان مثال:

هودی‌هایی با جیب‌های جلو حداکثر ارتفاع ۱۰ اینچ دارند و قسمت‌هایی از بدنه‌های بدبو

نسبت به تی‌شرت‌ها منطقه چاپ بسیار کوچک‌تری دارند.

راحتی را در نظر بگیرید.

۲٫ مکان را به درستی دریافت کنید

محل چاپ با محل چاپ متفاوت است.

این اندازه گیری دقیق محل چاپ طرح در محل است.

اگر جای چاپ منحصر به فرد را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که دلیل خوبی دارید.

بسیاری از افرادی که در طراحی تیشرت تازه کار هستند، نمی دانند که قرارگیری استاندارد

تمام جلوی پیراهن در نیمه راه بین بالا و پایین پیراهن نیست.

در واقع حدود ۴ اینچ از یقه فاصله دارد. بنابراین یک اشتباه رایج چاپ شکم است و

هرگز چاپلوسی نمی کند.

اگر چاپ شما یک مکان استاندارد مانند تمام جلو، پشت کامل یا سینه سمت چپ باشد، تیم

تولید ما اطمینان حاصل می کند که جایگذاری استاندارد است و در انواع و اندازه های مختلف

لباس شما کار خواهد کرد.

برای درخواست های خاص یا یک منطقه چاپ جایگزین، فقط به تیم هنری ما اطلاع دهید.

آنها مطمئن می شوند که درخواست شما در محدوده است، یک مدرک دیجیتالی از ظاهر آن به

شما نشان می دهند، و پس از تایید، آن دستورالعمل ها را به چاپگرهای ما منتقل می کنند.

۳٫ روی فونت ها و تایپوگرافی تمرکز کنید

تایپوگرافی، در ابتدایی ترین شکل خود، چینش بصری کلمات است (با فونت که سبک متن

است اشتباه گرفته نشود).

هر زمان که متنی چاپ یا نمایش داده می شود، خوب یا بد، تایپوگرافی درگیر است.

در طراحی گرافیک، تایپوگرافی هنر حروف چینی است:

چیدمان تایپ به نحوی که منطقی باشد، همراه با انتخاب حروف (فونت) مناسب، اطمینان از

درست بودن فاصله حروف و فاصله خطوط، و طراحی نحوه تعامل کلمات با گرافیک.

عناصری که از نظر زیبایی شناختی دلپذیر باشند. اما لازم نیست یک هنرمند آموزش دیده

باشید تا تایپوگرافی را درست انجام دهید.

شما فقط باید چند قانون اساسی را دنبال کنید.

۴٫ مراقب ترکیب بندی باشید

ترکیب بندی چیزی است که ممکن است از کلاس هنر دبیرستان خود به یاد بیاورید.

هر طرح دارای عناصری است که در ارتباط با یکدیگر چیده شده اند که ترکیب کلی را تشکیل

می دهند.

طراحی تیشرت خوب به ترکیب بندی بستگی دارد.

ممکن است فکر کنید یک ترکیب جذاب ذهنی است، اما پیروی از چند قانون اساسی می تواند

یک طراحی را بهبود بخشد.

همانطور که می گویند ابتدا قوانین را یاد بگیرید سپس آنها را بشکنید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که بازی ترکیب بندی خود را بهبود ببخشید، منابع زیادی به

صورت آنلاین وجود دارد.

۵٫ از کیفیت تصویر اطمینان حاصل کنید

یکی از رایج‌ترین مشکلات فایل‌های هنری ارسال شده توسط مشتری این است که تصاویر با

وضوح پایین هستند.

این بدان معناست که آنها اطلاعات پیکسلی کافی برای ارائه کیفیت و جزئیاتی که کیفیت چاپ

خوب را ایجاد می کند را ندارند.

در حالت ایده آل، تصاویر باید ۲۰۰ نقطه در اینچ یا بالاتر در اندازه کامل باشند.

تا ۳۰۰ نقطه در اینچ بهترین است.

تصاویر از وب معمولاً ۷۲ dpi هستند و در اندازه ای نیستند که باید چاپ شوند.

مشکل دیگر تصاویر با رزولوشن پایین، مصنوعات قابل مشاهده از فشرده سازی است.

به خاطر داشته باشید، چاپ فقط به همان وضوح تصویری است که ما با آن شروع می کنیم

بنابراین شروع با یک تصویر با کیفیت بالا کلیدی است.

مجموعه پارساپرینت

مجموعه پارساپرینت بزرگ ترین تولید کننده ی پرس حرارتی در ایران می باشد که تمامی

دستگاه های آن دارای ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشند.

پرس حرارتی در این مجموعه به سفارش مشتریان ساخته می شود و ابعاد و انداره ی آنها

مانند پرس حرارتی ۶۰ در ۴۰ به مشتریان بستگی دارد.

این مجموعه علاوه بر تولید و فروش پرس حرارتی در زمینهی تولید ماشین آلات چاپ ،

کاتر پلاتر ، دستگاه برش و … فعالیت می کند.

شما می توانید برای دیدن محصولات این مجموعه به اینستاگرام ما به آدرس

instagram.com/paarsaa.print مراجعه نمایید.

برایگرفتن اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴ تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید