با بالا رفتن دلار و گران تمام شدن قیمت پارچه های وارداتی چینی فروش پارچه های چاپ خورده ی ایرانی بازار خوبی پیدا کرده بنابراین در حال حاضر استفاده از یک دستگاه چاپ پارچه ی باکیفیت که بتواند چاپی قابل رقابت با پارچه های چینی ایجاد کند بسیار مهم است بنابراین در این مقاله به بررسی انواع دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن می پردازیم.

نحوه ی کار دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن به چه صورت می باشد:

سابلیمیشن به معنای تصعید می باشد یعنی تبدیل جامد به بخار بدون تبدیل شدن به مایع که اساس کار دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن براساس همین خاصیت است که جوهر مخصوصی در این دستگاه های چاپ استفاده می شود که براثر حرارت به روی پارچه منتقل می شود بنابراین دستگاه های چاپ پارچه ی سابلیمیشن یک دستگاه غیرمستقیم می باشد و بایستی ابتدا چاپ بر روی کاغذ مخصوص توسط همان جوهر های مخصوص سابلیمیشن انجام شود سپس کار چاپ شده توسط پرس یا کلندر بر روی پارچه منتقل شود.

کار پلاتر سابلیمیشن همان چاپ طرح بر روی رولهای مخصوص کاغذ سابلیمیشن می باشد به این شکل که طرح مورد نظر از طریق کامپیوتر توسط فرمان چاپ از طریق دستگاه پلاتر چاپ پارچه سابلیمیشن بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می گردد.

این دستگاه ها دارای عرض زیاد می باشد یعنی از ۱۶۰ سانتی متر به بالا می باشد که ۱۶۰ سانتی متر عرض چاپ دستگاه می باشد و معمولا نحوه ی استفاده از این دستگاه ها بابت تیراژ بالای چاپ بر روی رول های کاغذ می باشد و البته چاپ بر روی کاغذهای شیت هم امکان پذیر است.

دستگاه چاپ پارچه مستقیم

تفاوت های دستگاه چاپ پارچه غیرمستقیم با مستقیم:

اولین تفاوت چاپ غیر مستقیم با مستقیم تفاوت فاحش قیمت این دو دستگاه می باشد که دستگاه های چاپ پارچه مستقیم قیمت بسیار بالایی دارند که پرداخت آن برای هرکسی امکان پذیر نیست.

دومین تفاوت این دو مدل دستگاه اینست که چاپ بوسیله ی دستگاه چاپ پارچه غیرمستقیم چاپی بسیار باکیفیت تر و شفاف تر نسبت به چاپ مستقیم است.

سومین تفاوت این دو دستگاه در سهولت کار می باشد که دستگاه چاپ پارچه مستقیم کار را راحت تر کرده و نیاز به یک دستگاه دیگر مانند پرس حرارتی یا کلندر وجود ندارد.

چهارمین تفاوت این دو گروه از دستگاه ها اینست که چاپ سابلیمیشن بر روی پارچه های بالای ۵۰ درصد پلی استر انجام می شود ولیکن می توان با دستگاه چاپ پارچه مستقیم روی پارچه های پنبه ای هم چاپ زد.

دستگاه چاپ سابلیمیشن-پارساپرینت

بخشی از خدمات شرکت پارساپرینت:

شرکت پارساپرینت با اسمبل و راه اندازی دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن با قطعات آکبند بر روی بدنه های کارکرده یک دستگاه آکبند با قیمتی نصف قیمت دستگاه های آکبند وارداتی تحویل مشتری می دهد بهمراه گارانتی و نصب و راه اندازی و آموزش

فعالیت دیگر این شرکت تولید دستگاه چاپ روی تیشرت یا همان اتو پرس حرارتی در سایزهای مختلف است.

از دیگر خدمات ما فروش و خدمات پس از فروش دستگاه کاتر پلاتر آکبند می باشد با گارانتی

همچنین با فروش و خدمات پس از فروش دستگاه کپی استوک با قیمت مناسب ارائه دهنده ی خدماتی دیگر است

اینستاگرام: paarsaa.print

تماس: ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید