دستگاه های کلندر و پرس حرارتی مانند تمامی دستگاه های چاپ از انواع متفاوت تشکیل شده اند ولی این بدان معنی نمی باشد که کارکرد آنها با هم فرق دارد.

این دستگاه ها در سایزهای متفاوت تولید می شود ولی عملکرد کلی آنها به یک صورت می باشد.بدینگونه که دردمایی که حدود ۲۰۴ درجه می باشد جوهر همزمان روی کاغذ ترانسفر و فیبرها حرارت داده می شود به همین دلیل است که انتقال جوهر در اینجا ممکن می شود بعد از اینکه زمان کوتاهی تقریبا قریب به یک دقیقه گذشت حرارت از روی برداشته و بعد از چند لحظه کاغذ را جدا می کنند.در اینجاست که چیزی که به جا می ماند طرح شما می باشد.

ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع پرس های حرارتی آشنا کنیم و عملکرد آنها را برای شما توضیح دهیم تا اگر قصد انجام یا شروع حرفه ای را دارید با خواندن این مقاله بتوانید راه درستی را انتخاب کرده و در نهایت نتیجه ای که می گیرید دلچسب تر باشد و کمتر متضرر شوید.

پرس حرارتی کوچک:

ممکن است شما قصد انجام کاری را مانند چاپ روی لیوان، چاپ روی بشقاب، چاپ روی تیشرت و انواع مدیاهایی که سایز بزرگی ندارند داشته باشید در اینجا باید بگوییم راهی را که انتخاب کرده اید بسیار کم هزینه است چرا که دستگاههای پرسی که سایز بزرگی ندارند هزینه ی چندان بالایی ندارند.

پرس حرارتی کلندر:

پرس حرارتی کلندرکه با نام دیگر پرس حرارتی غلطکی شناخته شده می باشد که به منظور چاپ مدیاهایی در سایزهای بزرگ مانند پرچم تابلوهای اعلانات بسیار بزرگ و از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.کار این دستگاه چاپ زدن روی سطح های وسیع مانند طاقه های پارچه می باشد ولی جالب است بدانید که سطح میز مانندی به این دستگاه وصل شده است که کاربران می توانند به وسیله ی آن چاپ هایی روی سطح های کوچک تر را نیز، مانند تکه پارچه های کوچک انجام دهند.

پرس حرارتی فلت بد:

این مدل دستگاه مانند دستگاه پرس کلندر قابلیت چاپ زدن روی طاقه های پارچه و رول ها را ندارد.

پرس حرارتی سه بعدی:

این مدل دستگاه پرس که با نام کامل پرس حرارتی مکشی سه بعدی شناخته شده است مانند دستگاه پرس کوچک،یک دستگاه کاملا با سایزکوچک و جمع و جور می باشد که می توان به راحتی آن را بر روی یک میز قرار داد.از قابلیتهایی که این دستگاه دارد این است که توانایی این را دارد که بر جاهای خمیده یا تا شده یا خمیده شده به راحتی چاپ بزند و این در شرایطی می باشد که زمینه ی مدیایی که انتخاب شده است سفید باشد و آماده چاپ سابلیمیشن شده باشد زیرا روی تمام محصولاتی که قرار است چاپ انجام شود ماده ای زده می شود که امکان چاپ سابلیمیشن را فراهم می سازد.تمام این محصولات می توانند قاب گوشی،بشقاب،لیوان واز این قبیل باشد.

لازم به ذکر است که تعداد پرس های حرارتی بسیار متنوع تر می باشد و در سایزه ای متفاوت تر و ما نمونه هایی را برای شما توضیح دادیم که بیشتر مورد استفاده افراد مشغول در این حرفه قرار می گیرد.

گزیده ای از فعالیت های مجموعه پارساپرینت عبارتند از: فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای استوک مانند دستگاه چاپ بنر،فتوکپی، پلاتر، لیزر، لمینیت و …. و همچنین فروش دستگاههای آکبند مانند: دستگاه چاپ روی تیشرت ( سابلیمیشن )، دستگاه کپی استوک، طلاکوب، پرینتر لیبل زن و ….

این مجموعه در تهران با داشتن دفتر فروش و نمایشگاه دائمی محصولات آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سراسر ایران میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید