در صنعتی مانند کپی اصطلاحات و واژه نامه هایی به کار گرفته می شوند که در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از آن ها آشنا کنیم و در مقالات بعدی این موارد را تکمیل تر می کنیم.

به کار بردن واژه همه کاره

همه کاره و یا چند کاره که بار ها نیز به گوش شما خورده است بدین معنی است که یک دستگاه واحد می تواند کار کرد های متنوع و متعددی را شامل شود که در زیر آن ها را برای شما نام خواهیم برد:

  1. گرفتن کپی.
  2. فرستادن فکس.
  3. گرفتن پرینت.
  4. اسکن کردن اسناد.

استفاده از عبارت فیدر خودکار سند

فیدر خودکار سند و یا به اختصار ADF به شما این امکان را خواهد داد که بدون نیاز به برداشتن درب کار کپی گرفتن را انجام دهید. طریقه کارکرد به این صورت است که شما تعدادی از اسناد اصلی را در آن قرار می دهید، با زدن دکمه استارت، دستگاه هر یک از ورقه ها را بر می دارد و کار خود را انجام می دهد. این ADF ها هر بار قادر هستند که تعداد بین ۱ تا ۲۰ صفحه را به خوبی تحت مدیریت خود قرار دهند و در نتیجه در زمان و انرژی صرف شده به میزان چشمگیری صرفه جویی خواهد شد.

به کار گیری کلمه سینی بای پس و سینی گرفتن

این سینی مسیر مستقیم تر و کوتاه تری را ارائه می دهد و در نتیجه از گیر کردن کاغذ در دستگاه جلوگیری های لازم را به عمل خواهد آورد. سینی بای پس بین ۱ تا ۱۰۰ صفحه را به خوبی مدیریت می کند که به انواعی از آن ها بیشتر از ۱ صفحه را مدیریت می کنند، سینی بای پس توده ای می گویند. این انواع برای مواردی که شما به راحتی قادر نخواهید بود آن ها را از سینی معمولی وارد دستگاه کنید بسیار مناسب است. مصرف معمول آن ها در گرفتن کپی های رنگی می باشد که باید بر روی کاور های کاملا سفت و محکم و یا شفاف قرار گیرند. سینی گرفتن بدین معنی است که کپی هایی که از طریق دستگاه به درستی آماده شده اند را جمع آوری و آماده ارائه به مشتری می کند.

برای تهیه دستگاه کپی استوک به وب سایت رسمی پارسا پرینت مراجعه کنید و با مشاهده مدل های متنوع و به روز ما با ما تماس گرفته و بهترین ها و با کیفیت ترین ها را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید