دستگاه پرس حرارتی از جمله مقرون به صرفه ترین دستگاه ها است و کاربری بسیار آسانی دارد که به سادگی هر شخصی قادر به استفاده از آن است. این دستگاه ها در انواع مختلفی موجود هستند که هر یک را می توانید با توجه به نیاز خود تهیه کنید زیرا دارای عملکرد های متفاوتی هستند.

نکات قابل توجه هنگام کار با دستگاه پرس حرارتی

تنظیم اصولی درجه حرارت:

برای این منظور که یک خروجی رضایت بخش و با کیفیت داشته باشید باید دما و درجه حرارت را به میزانی مناسب تنظیم کنید. درجه حرارت باید بالا باشد زیرا اگر دما را روی مقداری پایین تنظیم کنید سبب می شود که طرح شما به خوبی روی پارچه منتقل نشود. به صورت کلی برای تنظیم دما به کاغذ ترنسفر خود توجه کنید و با توجه ویژگی های آن، دمای دستگاه را تنظیم کنید.

انتخاب پارچه با کیفیت و جنس مناسب:

در انتخاب پارچه خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا هر نوع پارچه ای قادر به تحمل دمای بالا نیست. بنابراین توجه داشته باشید که از متریال هایی که به گرما حساس هستند و در صورت حرارت دادن به آن ها، ذوب می شوند را به کار نبرید. متریال هایی مانند کتان، نایلون، لاکرا، پلی استر و دیگر مواردی مشابه را برگزینید که در دما و حرارت بالا مقاومت کافی را دارند و خروجی مطلوبی را در اختیار شما قرار می دهند.

نحوه قرار گیری متریال:

متریال خود را باید به درستی در دستگاه قرار دهید، به صورتی که کاملا صاف و عاری از هر گونه چین و چروک باشد. اگر متریال به درستی قرار نگیرد سبب می شود که طرح به درستی و مرتب به چاپ نرسد و چاپی بی کیفیت را به وجود آورد که منجر به عدم رضایت مشتری خواهد شد.

محل قرار گیری دستگاه:

جایگاه قرار گیری دستگاه بسیار حائز اهمیت است زیرا در خروجی نهایی کار بسیار موثر خواهد بود.

  • دستگاه باید در مکانی قرار گیرد که کاملا صاف بوده و دارای سطحی یک دست و بدون نا همواری باشد.
  • باید دستگاه را در بخشی قرار دهید که به خوبی در دسترس باشد و در استفاده از آن مانعی وجود نداشته باشد. در حالت کلی بهتر است دستگاه از تمام طرفین به سادگی در دسترس باشد.
  • محل قرار دادن آن باید به صورتی باشد که در حین کار نیازی به جا به جایی نداشته باشد.
  • محل قرار گیری دستگاه پرس حرارتی باید در بخشی باشد که پنجره ای جهت تهویه هوا وجود داشته باشد.

برای دیدن انواع محصولات دستگاه چاپ روی تیشرت در مدل ها و قابلیت های مختلف، روی لینک کلیک کنید و برای تهیه و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید