در این مقاله ما قصد داریم به دلیل سوالات متعدد کاربران گرامی در مورد اینکه چگونه باید روی پارچه هایی که برش خورده چاپ بزنیم؟ توضیحاتی را برای شما بدهیم تا شما دوستان عزیزی که قصد انجام این حرفه را دارید و یا در این حرفه مشغول فعالیت هستید به کمترین مشکل ممکن برخورد کنید.

دوستان عزیز باید بدانید که و حتما می دانید که تا الان ما هر توضیحی در مورد چاپ سابلیمیشن در مقالات مختلف برای شما داده ایم در مورد تیشرت هایی بوده است که شما به صورت آماده تهیه کرده بودید ولی چرا بهتر است این کار را بکنید و مزایای این روش نسبت به چاپ روی طاقه چیست توضیحی داده نشده که در این مقاله شما متوجه آن خواهید شد.

نکاتی در مورد چاپ روی پارچه های برش خورده و چاپ روی طاقه

اولین مورد این است که در چه صورتی بهتر است چاپ روی پارچه های برش خورده انجام شود و آن این است که زمانی شما برای چاپی که انجام می دهید هدف دارید و جای خاصی را برای آن در نظر گرفته اید دراین صورت به هیچ وجه شما نمی توانید روی طاقه چاپ بزنید. به طور مثال اگر واضح تر بخواهیم توضیح دهیم شما فرض کنید برای لباس های یک باشگاه ورزشی قرار است چاپ بزنید خب مسلما اسم بازیکن و شماره ی آن هر جایی نباید چاپ شود و جای مخصوص خود را دارد و برای این کار شما چاره ای جز چاپ روی تیشرتهای آماده نخواهید داشت.

البته این را بدانید که چاپ روی طاقه از چندین نظر به صرفه تر و بهتر خواهد بود.

همانطور که می دانید چاپ روی طاقه ی پارچه توسط دستگاه کلندر صورت می پذیرد از این رو هزینه ی چاپ توسط کلندر و روی طاقه بسیار به صرفه تر از هزینه ی چاپ روی پارچه های برش خورده می باشد.

نکته ی بعدی که در مورد چاپ روی طاقه باید به شما بگوییم این است که زمان چاپ روی طاقه بسیار سریعتر از چاپ روی پارچه های آماده یا برش زده می باشد چرا که در این نمونه یعنی تیشرت ها یا پارچه های برش زده شما لازم است دونه دونه چاپ روی کار بزنید ولی در مقابل یعنی چاپ روی طاقه شما نیازی به این کار به هیچ وجه نخواهید داشت.

قیمت و کیفیت چاپ طاقه نسبت به چاپ پارچه برش خورده

در اینجا باید بگوییم و حتما کسانی هم که با دستگاه سابلیمیشن هایی که مخصوص پارچه های برش خورده است (البته با دستگاه کلندر هم می توان چاپ روی پارچه های برش خورده انجام داد) چاپ زده اند می دانند که هزینه ی مورد اول یعنی چاپ طاقه بسیار کمتر از چاپ روی پارچه برش زده می باشد به ۲ دلیل اول اینکه نیروی کمتری در این زمینه صرف می شود در نتیجه احتیاج چندانی به اضافه کردن نیروی کار نخواهد داشت دوم اینکه دور ریز مواد مصرفی در چاپ طاقه بسیار کمتر از چاپ روی پارچه برش خورده است.

شرکت پارسا پرینت تولید کننده انواع دستگاه چاپ روی تیشرت و وارد کننده انواع دستگاه کپی استوک میباشد برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید