چاپ سابلیمیشن نسبت به تمامی چاپ هایی که بر روی اشیاء انجام می شود بالا ترین کیفیت و ماندگاری را دارد و برای همین هم نسبت به بقیه آن ها از طرفداران و متقاضیان بیشتری برخوردار است. ولیکن این چاپ شابلیمیشن نیز می تواند در بدترین حالت ممکن و یا بهترین کیفیت ممکن چاپ شود که این موضوع به عوامل مختلفی وابسته است که در اینجا به ذکر چند مورد از آنها می پردازیم.

پرینتر، جوهر، کاغذ، پرس و مدیا

یکی از مهمترین عوامل در ایجاد یک چاپ خوب سابلیمیشن انتخاب یک دستگاه پرینتر چاپ مناسب برای این کار است که در ایران معمولا پرینتر جوهرافشان اپسون است که چند مدل مختلف آن برای اینک ار مناسب است. سلامت هد پرینتر کمک شایانی به چاپ باکیفیت می کند.

مورد بسیار مهم دیگر در ایجاد یک کیفیت بالا، جوهر های با کیفیت مخصوص چاپ سابلیمیشن است که در بازار انواع مختلف زیادی را دارد و از کشور های مختلف وارد می شوند و دارای ویژگی هایی مانند شفافیت بیشتر، زود تر و یا دیر تر خشک شدن جوهر و یا میزان ماندگاری و مقاومت آن ها می باشند.

کاغذ مخصوص چاپ سابلیمیشن هم می تواند در ارائه یک چاپ باکیفیت و شفاف اثرگذار باشد که از کشور چین و کره وارد می شود و کیفیت کاغذ های کره ای بالاتر می باشد.

مورد اثر گذار بعدی داشتن یک پرس با کیفیت و سالم جهت انتقال تصویر به روی مدیا می باشد که اگر دستگاه مناسب اینک ار تهیه شده باشد به کامل ترین شکل این انتقال انجام می شود.

مورد آخر هم کیفیت و رنگ مدیای مورد نظر برای چاپ می باشد که کیفیت کوتینگ روی آن در ماندگاری کار بسیار مهم می باشد و رنگ مدیا در بازخورد طرح نیز نقش اساسی دارد که هرچه مدیا روشن تر باشد چاپ بهتر معلوم می شود.

بسیاری از این موارد براثر تجربه و آزمون و خطا به دست آمده و بالطبع با هرچه بیشتر تجربه شخصی شما، موارد بیشتری هم ممکن است به عوامل بالا اضافه شود.

دستگاه چاپ روی تیشرت با بهترین کیفیت را از ما بخواهید. با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید