در ارتباط با چاپ سابلیمیشن و ملزومات مربوط به آن بارها در مقالات مختلف برایتان توضیحاتی داده ایم که پاسخگوی سوالات متعدد برخی از کاربران بوده است دراین مقاله هم می خواهیم به صورت کاملتر و گسترده تر به آن نگاه کنیم و برای شما توضیحاتی بدهیم که بتوانیم سوالات برخی دیگر از کاربران را پاسخگو بوده باشیم.

برخی افراد سوالاتی داشته اند از قبیل اینکه چاپ سابلیمیشن روی برخی مدیاهایی که از حساسیت بالاتری برخوردار می باشند مانند پارچه های ساتن به چه صورت است و باید چه کاری انجام بدهیم؟

در ابتدا می خواهیم سابلیمیشن و ملزومات آن را به طور کلی توضیحاتی بدهیم تا شاید مقدمه ای برای شروع و مشغول شدن به این حرفه برای افراد دیگری باشد زیرا از مزایایی که این حرفه دارد این است که شما می توانید به راحتی این کسب و کار را در منزل خود رونق دهید و نیاز چندانی به خارج شدن از منزل در این شرایط بیماری نخواهید داشت.

آشنایی با چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن از جمله چاگ هایی می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند تا روی مدیاهای مختلف مانند لیوان، تیشرت، چوب و هرنوع مدیایی که روی آن ماده ای به نام کوتینگ خورده باشد هر شکل و هر متنی که دلخواه شخص می باشد چاپ شود که البته کیفیت بالایی نیز خواهد داشت.

مشخصاتی که چاپ سابلیمیشن را منحصر کرده است:

۱:قابل شستشو بودن این چاپ
۲: قیمت تمام شده برای شما بسیار مناسب می باشد
۳: کیفیت چاپ بالایی دارد و ماندگاری رنگ بسیار بالا می باشد
۴: شما این امکان رادر چاپ سابلیمیشن دارید که چاپ دونه ای داشته باشید و لزومی بع چاپ تیراژ نمی باشد.

ملزومات چاپ سابلیمیشن:

۱:پرینتر مخصوص سابلیمیشن
۲- کاغذ مخصوص سابلیمیشن
۳-جوهر مخصوص سابلیمیشن
۴-دستگاه پرس حرارتی
۵- هر نوع مدیا به سلیقه مشتری البته پوشیده شده با ماده ی کوتینگ

دستگاه پرس حرارتی چیست؟

دستگاه پرس حرارتی از اصلی ترین اجزاء می باشد که مسئولیت آن انتقال عکس از کاغذ به جسم می باشد البته از طریق فشار.بهتر است بدانید که دستگاههای پرس حرارتی انواع مختلفی دارد که هر نوع آن بستگی به دستگاه شما دارد.

ما شما را با تعدادی از آنها آشنا می کنیم. نوع اول دستگاه پرس حرارتی که مخصوص چاپ روی لیوان های مخصوص سابلیمیشن می باشد که به آن دستگاه پرس حرارتی استوانه ای گفته می شود که البته این مدل هم خود از انواع مختلفی تشکیل شده مثلا پرس حرارتی که مخصوص لیوانهای قلبی یا لیوانهای دم نوشی و یا فنجان هستند که شما بسته به فعالیتی که انتخاب می کنید می توانید نمونه ای را خریداری کنید که مناسب کارتان باشد.

دستگاه پرس حرارتی که مربوز به چاپ اجسام تخت می باشد. دستگاه پرس حرارتی ۳D که وظیفه ی چاپ بر روی قاب گوشی و بشقاب و … را عهده دار است نمونه ی بعدی که بسیار مناسب می باشد دستگاه پرس حرارتی چند کاره می باشد که با داردا بودن کلاهک های مختلف امکان چاپ بر روی تقریبا همه چیز فراهم می باشد.

مدیا های مخصوص چاپ سابلیمیشن:

اجسامی که مناسب برای چاپ سابلیمیشن می باشند باید اغشته به ماده ی کوتینگ باشند که امکان چاپ را فراهم آورد و ما این امید را به شما می دهیم که به دلیل اینکه این حرفه در بازار کار جایی برای خود باز کرده است به راحتی می توانید انواع مدیاهای که کوتینگ شده هستند به راحتی در بازار پیدا کنید و اما مدیاهایی هستند که احتیاجی به کوتینگ کردن ندارند و آن پارچه های ساتن هستند. امیدوارم که کاربر عزیزمان جواب سوال خود را گرفته باشد.

در مقاله ی بعدی در مورد دیگر شرایط چاپ سابلیمیشن برای شما توضیحاتی خواهیم داد.

با ما همراه باشید……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید