در بازار چاپ امروز دستگاه چاپ تیشرت یا همان دستگاه های سابلیمیشن بازار فوق العاده ای پیدا کرده. از خانمهای خانه دار تا کارخانه های پارچه بافی به دنبال این دستگاه بوده اند. در لیست خرید خود اضافه کرده اند.برای همین بسیار مهم است که اطلاعات کافی از این دستگاه وجود داشته باشد تا امکان خرید مناسب و باکیفیت بالاتر برود و با توجه به اضافه شدن بعضی از تولیدکننده های دستگاه های درجه دو و ارائه ی اطلاعات غلط به مشتریان بابت فروش دستگاه های بی کیفیت خودشان دسترسی به اطلاعات دقیق و کامل در خصوص دستگاه پرس حرارتی بسیار مهم می باشد.

پرس مگنتی - پارساپرینت

انواع دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن کدامند؟

دستگاه چاپ روی تیشرت یا همان پرس حرارتی انواع مختلفی دارند

از مدلهای ساده ی دستی شروع و تا مدلهای هیدرولیک تغییر می کنند

در این مقاله بابت هرکدام از این مدلها یک توضیح اجمالی ارائه می کنیم.

۱- پرس حرارتی دستی:

گروه اول دستگاه های پرس حرارتی دستی می باشند که از سایزهای بسیار کوچک تا سایز ۶۰ سانتی متر در ۸۰ سانتی متر می باشد .این مدل دستگاه ها باز و بسته شدن صفحه ی پرس توسط دست و بوسیله ی اپراتور انجام می گیرد. این دستگاه ها کیفیت خوبی دارند و با برق تکفاز کار میکنند و برای کارهای روزانه تا ۲۰۰۰ عدد مناسب هستند و در دو گروه سازنده ی ایرانی و چینی موجود می باشند.

۲- پرس حرارتی چند کاره:

گروه دوم دستگاه های پرس سابلیمیشن چندکاره می باشند که این گروه از دستگاه ها در اندازه ی ۲۸ سانتی متر در ۳۸ سانتی متر می باشند و به گونه ای می باشند که با این دستگاه می توان بر روی بشقاب، لیوان، کلاه و اجسام تخت چاپ زد.این دستگاه برای کارهای خانگی بسیار مناسب است و حجم کمی دارد و تولید کننده ی این دستگاه چین می باشد و مدل ایرانی آن وجود ندارد.

۳- پرس حرارتی نیمه اتوماتیک:

گروه سوم دستگاه های پرس حرارتی نیمه اتوماتیک یا همان پرس مگنتی می باشد که کاملا شبیه پرس های حرارتی دستی می باشند با این تفاوت که در این مدل دستگاه پس از اتمام کار صفحه ی پرس به صورت اتوماتیک باز می شود و نیاز به اپراتور و فعالیت آن را کم می کند.

۴- پرس حرارتی پنوماتیک:

گروه چهارم دستگاه پرس حرارتی پنوماتیک می باشد که این گروه از سایز ۶۰ در ۴۰ به بالا می باشد و در این دستگاه ها پرس به صورت اتوماتیک با فشار کلید بالا و پایین میرود. و دخالت دست اپراتور در این دستگاه به حداقل می رسد و این دستگاه های برای تیراژ بالا و یا اجسام ضخیم دستگاه مناسبی است. و مدل ایرانی آن در بازار وجود دارد که بایستی از شرکتی تهیه شود که سابقه ی خوبی در تولید این دستگاه ها داشته باشند و این دستگاه ها را با گارنتی و خدمات ارائه بدهند.

۵- پرس حرارتی هیدرولیک:

گروه پنجم دستگاه های پرس حرارتی هیدرولیک می باشند که با گروه پرس های پنوماتیک به یک شکل می باشد.

فقط تفاوت این است که پرس های هیدرولیک نیاز به پمپ باد ندارند.

با پمپ روغن کار میکنند و معمولا برای ابعاد بالای ۱٫۵ استفاده می شوند.

دستگاه چاپ تیشرت - پارساپرینت

قسمتی از فعالیتهای شرکت پارساپرینت:

تولید و فروش و تعمیر دستگاه چاپ تیشرت در ابعاد مختلف

اسمبل و راه اندازی پلاتر سابلیمیشن در عرض های ۱۶۰ به بالا

فروش دستگاه کاتر پلاتر آکبند با گارانتی

فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم با خدمات پس از فروش

اینستاگرام: paarsaa.print

تماس: ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید