سابلیمیشن یا تصعید یعنی تبدیل جامد به گاز بدون تبدیل شدن به مایع.

این فرآیند اساس کلی چاپ دستگاه های این چنینی می باشد از این قرار که ابتدا طرح مورد نظر ما با رنگ مخصوص سابلیمیشن توسط پرینتر جوهرافشان اپسون بر روی کاغذ مخصوص چاپ می شود. سپس این طرح به صورتی که طرح با سطح مورد نظر ما تماس داشته باشد بر روی مدیا قرار می گیرد و پس از آن پرس دستگاه بر روی آن قفل شده و حرارت و مقدار فشار توسط صفحه نمایشگر دستگاه تنظیم می شود. سپس تصعید آغاز می شود یعنی ابتدا طرح چاپ شده بر روی کاغذ توسط حرارت به گاز تبدیل شده و پس از آن توسط فشار مجددا به جامد منتهی بر روی مدیای مورد نظر منتقل می شود و چاپ سابلیمیشن صورت می گیرد.

کیفیت چاپ این دستگاه چاپی چگونه است؟

  • کیفیت چاپ در این انواع دستگاه ها بسیار بالا بوده و ماندگاری طولانی داشته و در معرض نور از بین نمی رود.
  • کار با دستگاه های چاپ آن بسیار ساده است و از آن جا که خطر پاشیدن جوهر و رنگ وجود ندارد در خانه نیز قابل استفاده است.
  • چاپ سابلیمیشن جوهر های مخصوص به خود و همچنین کاغذ های مخصوصی دارد تا بتوانند خاصیت تصعید را به اجرا در آورند.
  • همین مزیت ها سبب شده است که این محصولات به انواع محبوب برای استفاده در منزل جهت درآمد زایی بیشتر تبدیل شوند.

چرا این وسیله چاپی طرفدراران زیادی پیدا کرده است؟

دستگاه چاپ سابلیمیشن در کشور ما بسیار جدید است و هر روز کارایی های بیشتری از آن توسط کاربران کشف می شود و مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین بازار مناسبی برای خود ایجاد کرده و استقبال بسیار خوبی از محصولات آن صورت می گیرد.

با این دستگاه تقریبا می توان بر روی هرچیزی چاپ زد آن هم با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی که این فرق برگ این دستگاه با دستگاه چاپ سیلک است که هم بسیار بی کیفیت بوده و هم احتمال رنگی شدن در حین کار بسیار بالا می باشد و با توجه به این که چاپ سیلک یک فعالیت کارگاهی است و لیکن چاپ سابلیمیشن کاملا خانگی و بدون نیاز به ملزومات خاصی است.

پارسا پرینت از جمله برترین ارائه دهندگان دستگاه چاپ روی تیشرت است که با بیش از سال ها تجربه و کسب اعتماد از بین شما مشتریان عزیز، محصولاتی با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید