یکی از شغل هایی که با تقریبا هر بودجه ای قابل راه اندازی است و درآمد خوبی ایجاد می کند شغل دفترفنی است. در این شغل تنوع کاری و دستگاه بسیار زیاد است و همین موضوع متقاضیان راه اندازی این شغل را سردرگم می کند که اولویت با کدام است و کدام یک از آن ها سود دهی بیشتری دارد. در این مقاله سعی می کنیم توضیحاتی در مورد اینکه اولویت دفترفنی کدام دستگاه ها می باشد و تنوع دستگاه های دفترفنی به چه شکل است، به شما ارائه دهیم.

روش تجهیز یک دفتر فنی چگونه است؟

  1. برای راه اندازی دفترفنی اولویت اول با دستگاه کپی استوک سیاه و سفید است و چاپ سیاه و سفید گسترده ترین طیف متقاضی را دارد و تنوع مشتری را در محل افزایش می دهد.
  2. دومین اولویت در این شغل دستگاه کپی رنگی است که شاید به اندازه کپی سیاه و سفید متقاضی نداشته باشد ولیکن مشتریان خودش را دارد و سود آن از سیاه و سفید بیشتر است.
  3. بعد از این دو مقوله داشتن صحافی فنری یا فلزی در کنار دستگاه برش می تواند کار های مدرسه ای و نمایشگاهی را پوشش دهد و برای تکمیل یک دفترفنی موثر است.
  4. دستگاه دیگری که بسیار سود آور است و تقاضای فراوانی دارد دستگاه چاپ بنر است که اگر توانایی مالی خرید آن وجود داشته باشد سود آور ترین وسیله برای دفتر فنی می باشد.

تا به این جا برای راه اندازی دفتر فنی دستگاه های ذکر شده لازم و ضروری هستند اما برای این منظور که دفتر فنی مجهز تری ایجاد کنید که با توجه به وضعیت توان مالی شما است، می توانید دستگاه های زیر را نیز تهیه کنید:

  1. دستگاه هایی مانند دستگاه لمینیت و سلفون کش که برای پرس اوراق قابل استفاده است.
  2. پلاتر برای چاپ های عریض.
  3. چسب گرم برای چسباندن جلد به کتاب.
  4. کاترپلاتر برای برش منحنی و زاویه دار خصوصا شبرنگ و روزرنگ.
  5. طلاکوب برای چاپ طلایی روی جلد.
  6. سابلیمیشن برای چاپ بر روی تمام اجسام مختلف.

برای دیدن انواع محصولات پارسا پرینت به صفحه محصول ها مراجعه کنید و با خواندن ویژگی هر یک مدل مناسب خود را انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید