برای چاپ سابلیمیشن نیاز به چاپ طرح بر روی کاغذ می باشد و بعد از آن انتقال این طرح بر روی مدیای مورد نظر می باشد که در مورد اول یا همون چاپ بر روی کاغذ توسط پرینتر انجام میشود و انتقال طرح از کاغذ به روی مدیا توسط پرس سابلیمیشن که هر کدام دستگاه های جداگانه و مخصوص به خود را دارند.

چاپ سابلیمیشن در عرض های مختلفی انجام می شود که بر اساس هر عرض چاپ، پرینتر مخصوص به خود را دارند. برای چاپ تا سایز A3 از پرینترهای رومیزی اپسون استفاده می شود که در دو عرض A4 و A3 وجود دارد. البته هر پرینتر اپسونی برای این کار مناسب نیست بلکه مدل های مطرحی در بازار وجود دارد که برای اینکار تست گردیده و جوابگو بوده است که یکی از شروط آن داشتن تانک تونر می باشد که نیاز به هر دفعه تعویض و یا تمیز کردن هد نباشد.

پرینترهای سابلیمیشن در عرض های مختلف

پرینترهای اپسون مناسب چاپ سابلیمیشن از نوع جوهرافشان بوده و دارای ۴ و یا ۶ هد می باشند و دارای تانک مجزا برای جوهر است و مناسب چاپ تا عرض A3 است. پرینترهای اپسون قدیمی تر دارای هد های با حساسیت کمتر بوده ولی چاپ آن ها نسبت به مدل های جدید از شفافیت کمتری برخوردار است و در مدل های جدید هد حساس تر است و به جوهر نامرغوب سریعتر واکنش نشان می دهد.

اما برای چاپ با عرض بیشتر از A3 که به چاپ های طولی معروف هستند و مدیای مورد استفاده در آن ها بیشتر به صورت رول می باشد توسط دستگاه های بنر اکوسالونت که کارکرد هد آنها بر پایه آب می باشد انجام می شود و از عرض چاپ ۱۸۰ سانتی متر تا ۳۲۰ سانتی متر متغیر است و دارای تک هد و یا ۲ هد می باشند و ۴ رنگ و یا ۶ رنگ می باشد.

ما مجموعه ای از بهترین های دستگاه چاپ روی تیشرت را برای شما جمع آوری کرده ایم. کافیست با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید و صاحب بهترین دستگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید