کسانی هستند که برای شروع کسب و کار خود از جاهایی بسیار کوچک شروع می کنند و مجبور به تامین حداقل تجهیزات برای دفاتر فنی و یا هر جای دیگری می باشند و در ابتدای کار احتیاجی به دستگاه های بزرگ با تیراژ بالا ندارند و احتیاج چندانی هم به سایز بندی های بزرگتر از A4 ندارند در اینجا دستگاههای رومیزی انتخاب بسیار مناسبی برای آنها خواهد بود.

البته این به این منظور نیست که دارای تجهیزات بالا نمی باشد.نه! کاملا مجهز است فقط سایز آن کوچکتر از دستگاههای کپی ایستاده می باشد و دلیل اینکه فقط تا سایز A4 را می زند این است دستگاههایی که سایز A3را چاپ می زند بسیار سنگین است و برای قرار گرفتن بای روی میز مناسب نیست.

جالب است این را بدانید این دستگاهها، که مانند یک جعبه ی کوچک می باشند، توانایی انجام چندین کار را باهم دارند که سری جدید ساخته شده ی دستگاههای کپی رو میزی می باشند.

این دستگاهها کپی، اسکنرو چاپگر، هر ۳ باهم می باشند و حتی میتوانیم بگوییم که بعضی از این دستگاهها مجهز به فکس نیز می باشند.

این دستگاه یک دفتر فنی کوچک در یک جعبه می باشد.

در کنار تمام این مزایا که گفتیم هزینه ای است که شما برای این دستگاه باید متقبل شوید و باید بگوییم که هزینه ی این دستگاهها بسیار کمتر از دستگاههای کپی ایستاده می باشد.

این دستگاهها از لحاظ سرعت و کیفیت با دستگاههای کپی ایستاده هیچ تفاوتی ندارند حتی میتوان گفت که برخی از دستگاههای کپی رو میزی که جدیدتر و یه مقدار نیز از لحاظ اندازه بزرگتر هستند هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ سرعت از بعضی از دستگاه کپی های ایستاده بهتر نیز هستند.

جالب است بدانید که دستگاههای کپی رومیزی این قابلیت را دارند که هر زمان شما تشخیص دادید که احتیاج دارید ظرفیت کاغذ دستگاهتنان را بالا ببرید میتوانید با بزرگ تر کردن سینی دستگاه و قرار دادن آن برروی زمین نهایت استفاده را از آن ببرید.

جهت دیدن انواع دستگاه کپی استوک زیراکس به این لینک مراجعه کنید.

قبل از خرید دستگاه کپی رومیزی باید به چه چیز توجه کنیم؟

اینکه چه مقدار کاغذ در روز برای چاپ باید بزنید اگر شما احتیاج به چاپ اسنادی دارید که تعداد آنها زیاد است پس بهتر است دنبال دستگاه کپی ایستاده باشید تا جوابگوی نیاز شما باشد.

سرعت دستگاه باید چقدر باشد؟

آیا دستگاه سیاه و سفید می خواهید و یا دستگاه رنگی نیاز شما را بر طرف می کند؟

حمل دستگاه به چه صورت است ؟

در مورد خدمات پس از فروش آن اطلاعات کافی کسب کنیم.

اگر شما تصمیم به خرید دستگاه کپی رو میزی استوک یا دست دوم دارید این را مد نظر داشته باشید که این دستگاه امکان دارد قطعاتی داشته باشد که معیوب باشد و شما از آن بی اطلاع باشید پس بهتر است زمانی که دستگاه خود را انتخاب کردید و ثبل از خرید دستگاه مورد نظرتان با یک تعمیرکار و تکنسین ماهر در مورد آن مشورت کنید تا دبه مشکل نخورید

جهت تهیه دستگاه کپی استوک با کیفیت و با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد و مشاوره های لازم را به شما خواهند داد. ۰۲۱۶۶۶۴۲۵۸۷ – ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید