این دستگاه ها قابلیت تهیه کپی از اسناد، تصاویر و مانند این ها را بر روی کاغذ دارند که شامل اجزا و قسمت هایی می باشند که در ادامه قصد معرفی آن ها را به شما داریم. با پارسا پرینت همراه باشید.

کاغذ کش چیست

وظیفه ای که کاغذ کش بر عهده دارد این می باشد که باید کاغذ را حرکت دهد و یک وسیله مکانیکی می باشد. کاغذ کش ورودی برای کشیدن برگه به درون دستگاه می باشد، کاغذ کش میانی وظیفه هدایت برگه به سمت فیوزینگ را دارد و کاغذ کش خارجی در انتهای کار برگه را به سمت بیرون می فرستد. این اجزا از جمله قطعات ضروری می باشد که برای انجام صحیح عملیات کپی بسیار لازم و ضروری می باشد.

فیوزینگ چیست

کار این قطعه این می باشد که تونر را حرارت می دهد و آن را برای چسبیدن روی برگه آماده می کند. در هنگامی که برگه از دستگاه خارج می شود، حرارت حاصله از فیوزینگ را می توان حس کرد. اما هیچ گاه این عمل باعث آتش گرفتن دستگاه و کاغذ نخواهد شد زیرا دارای سرعت عمل بالایی می باشد که از ایجاد شدن جرقه و آتش گرفتن جلوگیری به عمل می آید.

مین برد و پاور چیست

مین برد وظیفه دارد که از دیگر قطعه ها پشتیبانی کند. در واقع می توان گفت که باید اطلاعات را مورد پردازش قرار دهد و در صورت خراب شدن آن دستگاه قادر نخواهد بود که به درستی کار کند.

پاور وظیفه مهمی دارد یعنی به عنوان تامین کننده انرژی مورد نیازی است که جهت داشتن عملکرد صحیح دستگاه بسیار لازم و ضروری می باشد و برای سالم ماندن آن باید ولتاژ برق را مرتبا کنترل کرد.

داکتر بلید و بلید و کارتریج جوهر افشان چیست

از جمله قطعات سخت افزاری می توان به این دو قطعه اشاره کرد. جنس آن ها از لاستیک می باشد و دارای ظاهری شفاف هستند و به یک جز فلزی متصل شده اند. اگر به یکی از آن ها ضربه وارد شود می تواند کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار دهد.

منبعی که برای تامین رنگ می باشد به نام کارتریج مشهور هستند. چاپگر های جوهر افشان با پاشیدن جوهر روی کاغذ به وسیله منفذ های ریز هدر تصاویر رنگی یا سیاه سفید را به وجود می آورند.

درام چیست

این قطعه دارای شکل ظاهری میله ای و استوانه ای مانند است و وظیفه ای که بر عهده دارد این می باشد که برای منتقل کردن تصاویر بر روی کاغذ است. اگر این بخش دچار اشکال شود علائم ظاهری را به صاحب دستگاه نشان می دهد و یکی از این علامت ها این می باشد که خط ها و نقطه های غیر عادی بر روی سند چاپی نهایی دیده می شود.

شما برای تهیه دستگاه کپی استوک با بهترین کیفیت می توانید مدل های ما را در سایت مشاهده کنید و با شماره های تماس هایی که در وب سایت قرار داده شده است، تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید