چاپ و انتخاب آن به عنوان شغل از قدیمی ترین مشاغل دنیا می باشد و از زمانی که انسان توانست بخواند و بنویسد این صنعت به نیازی ضروری بدل شد که تا امروز هم ادامه دارد. چاپ دارای زیرشاخه های بسیار زیادی است و بسیار متنوع می باشد که کار فتوکپی در قالب شغل دفتر فنی یکی از زیرشاخه های صنعت چاپ می باشد.

کسی که تصمیم به راه اندازی یک موسسه چاپ را دارد باید مواردی را رعایت کند که در اینجا به بعضی از آنها اشاره می کنیم. برای راه اندازی دفتر فنی اولین دستگاه ضروری دستگاه کپی سیاه و سفید می باشد زیرا اول این که بیشترین تقاضا به صورت روزانه و در اقشار مختلف مربوط به کپی از اوراق و جزوات است. در نتیجه وجود کپی سیاه و سفید برای این شغل ضرورت اول است چون طیف گسترده ای از مشتریان را شامل می شود.

میزان سود دهی فتوکپی

به طور تقریبی در چاپ در هر سفارش ۵۰ درصد سود وجود دارد برای همین کسانی که بودجه خیلی زیادی برای شروع یک کار ندارند و همچنین می خواهند حدالمقدور در سریع ترین زمان به سود برسند قطعا دفتر فنی کار بسیار مناسبی است زیرا این شغل را می توان با ۱۰ میلیون راه اندازی کرد و در ادامه به امکانات آن اضافه کرد.

از دستگاه های دیگری که می توان در دفترفنی از آن ها استفاده کرد فتوکپی رنگی می باشد که بسیار پرسود و ضروری است همچنین دستگاه چاپ بنر، برش کاغذ، صحافی، لمینیتور، سابلیمیشن، چسب گرم، پلاتر، برش شبرنگ، چاپ کارت پی وی سی، مهرسازی، اسکنر طولی و بسیار دستگاه های دیگر می باشد.

تجهیز دفتر فنی از ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد هم امکان پذیر است و بسته به بودجه ی شخص هزینه کننده دارد. در کل این شغل درآمد و گردش کاری بالایی دارد و با سرمایه اندک هم قابل راه اندازی است بنابراین می تواند گزینه ی مناسبی بعنوان شغل اول یا دوم باشد.

پارسا پرینت ارائه دهنده انواع با کیفیت دستگاه کپی استوک است. روی لینک مربوطه کلیک کنید و مدل های متنوع ما را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید: کسب درآمد با دستگاه پرس حرارتی در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید