برای تهیه رونوشت از هر سند، برگه یا عکسی باید از دستگاه های کپی یا فتوکپی استفاده شود. از انواع مختلف آن ها می توان به نوع لیزری، سوزنی، حرارتی و جوهر افشان اشاره کرد که شما باید بر حسب نیاز و طبق کار خود یکی از این انواع را تهیه کنید. این دستگاه ها دارای اجزای مختلفی می باشند مانند کاغذ کش، درام، پاور و مانند این ها که در هنگام خرید باید به بررسی هر یک از آن ها بپردازید و پیش از خرید از کیفیت آن ها اطمینان لازم را کسب کنید.

خرید این دستگاه ها بر طبق نیاز

هنگام تهیه این دستگاه ها توجه داشته باشید که باید حتما نوع مناسب آن را انتخاب کنید. برای مثال برای افرادی که در محیط کسب و کار خود بخش مناسبی برای قرار دادن این دستگاه ها ندارند پیشنهاد می شود که انواع رومیزی آن ها را خریداری کنند و اگر فضای کافی را در دست دارند می توانند نوع آزاد ایستاده آن را تهیه کنند. همچنین شما باید این نکته را مد نظر داشته باشید که آیا به انواع رنگی آن ها نیاز دارید یا مدل سیاه و سفید آن نیاز شما را رفع می کند. جالب است که بدانید انواع چند کاره نیز موجود می باشد که علاوه بر کپی گرفتن، برای انجام کار هایی مانند پرینت و فکس نیز مناسب می باشند.

وسیله فتوکپی استوک چیست

فروش و انجام تعمیرات برای دستگاه های فتوکپی در کشور هایی مانند اروپا و آمریکا انحصارا به دست نمایندگان رسمی برند هایی که تولید کننده هستند، انجام می شود. تعدادی از آن ها که کارکرده و قدیمی هستند را بعد از انجام بازدید های لازم و بر طرف کردن ایرادات و مشکلات احتمالی که دارند برای فروش به بازار می فرستند که به این انواع اصطلاحا به دستگاه کپی استوک مشهور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید