این سوالی است که هر کسی هنگام انتخاب کاتر پلاتر از خود می پرسد و باتوجه به تنوع زیاد برندها و مدلهای دستگاه کاتر پلاتر انتخاب سخت تر شده و باعث سردرگمی مشتری در زمان خرید می گردد و ما در این مقاله سعی داریم تا توضیحی کامل بابت انتخاب بهترین مدل دستگاه کاتر پلاتر خدمت شما ارائه بدهیم.

کاتر پلاتر میماکی-پارساپرینت

برندهای مختلف دستگاه کاتر پلاتر:

دستگاه های کاتر پلاتر با برندهای زیادی در بازار موجود است که به معرفی تعدادی از معروف ترین آنها می پردازیم. می توان گفت شاید معروف ترین برندی که در بازار موجود است برند میماکی می باشد که دستگاه فوق العاده ای است و ساخت کشور ژاپن می باشد ولیکن دو ایراد بزرگ در کشور ما دارد این دستگاه اول اینکه هزینه ی خرید دستگاه بسیار گران می باشد و توان خرید آن برای هر کس امکان پذیر نیست و مورد دوم موجود نبودن قطعات و لوازم جانبی همچنین تکنسین آشنا با این دستگاه به تعداد کافی می باشد که در زمان ایراد این دستگاه کاربر را به مشکلات زیادی می اندازد مدل دیگر بسیار پرطرفدار دستگاه کاتر پلاتر رولند است که این دستگاه هم ساخت ژاپن است و دوربر هم دارد و هم قطعات و لوازم بیشتری در بازار دارد و هم جدیدتر است ولیکن این دستگاه نیز قیمت بالایی دارد.

مدلهایی مانند کوپم یا جگوار و یا اسامی دیگر مشابه وجود داشت در بازار که امروز دیگر تولید نمی شوند و لوازم و قطعاتی ندارند و بنابراین خرید دستگاه کارکرده این مدلها نیز می تواند موجب گرفتاری و ایجاد مشکل برای مشتری می شود برای همین این اقلام دستگاه ها که دیگر نه خدماتی دارند نه گارانتی و نه شرکتی که ارئه دهنده ی لوازمش باشد اکیدا توصیه نمی شود.

مدلهای چینی نیز به تازگی در بازار به انواع مدلهای زیادی وارد شده است که از لحاظ قیمت و لوازم مشکلی ندارند ولیکن از لحاظ کیفیتی قابل بحث و بررسی است.

شرکت پارسا پرینت با فروش و خدمات پس از فروش کاتر پلاتر کریشن بهمراه گارانتی بهترین مدلها را از لحاظ قیمت و خصوصا کیفیت ارائه می دهد و به نسبت دستگاه های ساخت چین با کیفیت ترین دستگاه را به مشتریان عزیز تحویل می دهد و انواع مدلهای این دستگاه در سایت parsaprint.ir قابل مشاهده و مقایسه است.

دستگاه کاتر پلاتر کریشن -پارساپرینت

دستگاه های کاتر پلاتر دارای چه مشخصاتی هستند؟

دستگاه های کاتر پلاتر به انواع مختلف براساس عرض برش و همچنین به انواع مدلهای کاتر پلاتر ساده یا کاتر پلاتر دوربردار تقسیم می شود که مدل دوربر دارای چشمی تشخیص تصویر بر روی کاغذ می باشد.

بخشی از فعالیتهای شرکت پارساپرینت:

تولید و فروش و تعمیر انواع دستگاه چاپ روی تیشرت در ابعاد و مدلهای مختلف با گارانتی و قیمت کارخانه

فروش و خدمات پس از فروش دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن با بهترین قیمت ممکن در بازار

فروش و خدمات پس از فروش دستگاه برش کاغذ

فروش جوهر سابلیمیشن و کاغذ مخصوص سابلیمیشن

فروش و خدمات پس از فروش انواع صحافی چسب گرم

اینستاگرام: paarsaa.print

تماس: ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید