محصولاتی که می توان توسط چاپ سابلیمیشن بر روی آن ها طرح زد بسیار متنوع می باشد و طیف گسترده ای دارند ولیکن تعدادی از این محصولات هم تیراژ بالاتری دارد و هم مشتریان بیشتری دارد که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم. این محصولات بازار کار بسیار خوبی دارد و برای کسی که تصمیم دارد از طریق دستگاه چاپ سابلیمیشن درآمد زایی کند شناختن این محصولات می تواند مفید باشد.

موارد کاربرد و استفاده از دستگاه سابلیمیشن چیست؟

  1. عمده ترین کاربرد سابلیمیشن چاپ روی تی شرت است که در حال حاضر در همه مدل و طرح گوناگون در بازار وجود دارد و می توان هر طرحی را به دلخواه بر روی آن ها نقش بست.
  2. از دیگر محصولات دستگاه سابلیمیشن چاپ بر روی لیوان است که البته باید جنس آن از سرامیک باشد و می تواند در مدل های ماگ، مخروطی و یا فنجان باشد.
  3. یکی از موارد استفاده این دستگاه در سطح کلان، چاپ روی پارچه می باشد که در تیراژ بالا است و سوددهی فراوانی دارد و نیاز به دستگاه سابلیمیشن قوی دارد که بتواند تیراژ بالا را ساپورت کند.
  4. طراحی و ساخت پازل بدون دستگاه سابلیمیشن غیرممکن است و چاپ روی پازل حتما باید توسط دستگاه سابلیمیشن انجام شود و فروش پازل نیز از فروش های پرسود و پر تعداد است.
  5. با این دستگاه می توان کار های تخصصی تر هم انجام داد مانند چاپ بر روی کاشی و یا جا کلیدی و یا بشقاب و پیش دستی که تا حدودی چاپ های خاص تری می باشد و مشتریان آن محدود تر و خاص تر می باشد.

به طور کلی این دستگاه برای ایجاد درآمد فوق العاده است و می تواند به صورت کمک خرج و یا درآمد اصلی به آن نگاه کرد و نیاز به شرایط خاص و یا محل مخصوص وحتی تخصص زیاد ندارد و به راحتی توسط هر کسی و در هر محلی قابل انجام است.

هم اکنون برای تهیه دستگاه چاپ روی تیشرت و کسب درآمد با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید