استفاده از کاغذ های با کیفیت در دستگاه های کپی بسیار حائز اهمیت است زیرا که در عمر مفید یک دستگاه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. همچنین استفاده از کاغذ استاندارد و با کیفیت شما را از مشکلات بسیاری در امان نگه می دارد و از گیر کاغذ در دستگاه نیز جلوگیری می کند. پس از انتخاب کاغذ های با کیفیت، باید به نیاز های مشتریان خود توجه کنید تا بتوانید کپی و پرینت های دلخواه آن ها را در انواع سایز و جهت انجام دهید.

چگونگی تغییر دادن سایز کاغذ

جهت انجام پرینت و کپی اسناد در سایز های مورد نیاز مشتریان، لازم است که اندازه کاغذ در کاست دستگاه کپی تغییر کند. در برخی از دستگاه ها به صورت پیش فرض تعدادی سایز کاغذ تعریف شده است که اپراتور با توجه به نیاز می تواند هر یک را انتخاب کند.

تغییراتی که در سایز کاغذ در دستگاه های فتوکپی مختلف انجام می دهید باید متناسب با نوع دستگاه شما باشد. انجام این کار بسیار راحت است و تنها با یک بار انجام تنظیمات، می توانید به راحتی در دفعات بعدی نیز سایز کاغذ را به سادگی تغییر دهید.

تغییر سایز کاغذ به دو صورت انجام می شود:

تغییر سایز کاغذ برای کپی:

برای انجام این کار می توانید از پنل و منوی دستگاه استفاده کنید که با فشردن دکمه منو، وارد تنظیمات کاغذ می شوید و هر اندازه ای که نیاز دارید برای کاغذ می توانید در نظر بگیرید و جهت افقی و عمودی آن را نیز مشخص کنید. در انتها کپی مورد نظر را در سایز دلخواه و جهت دلخواه به مشتری تحویل دهید.

تغییر سایز کاغذ برای پرینت:

برای انجام این کار می توانید از سیستمی که دستگاه به آن متصل شده است، استفاده کنید و به کمک تنظیمات درایور این کار به سادگی انجام می شود.

تهیه دستگاه کپی استوک با کیفیت شما را از صرف هزینه های اضافی در امان نگه می دارد و به شما در جهت راه اندازی یک کسب و کار پر سود کمک می کند. جهت تهیه دستگاه فتوکپی در انواع برند ها و انواع کارایی ها با پارسا پرینت تماس بگیرید. کارشناسان ما مشاوره های لازم را در این زمینه به شما خواهند داد و شما را در جهت خرید یک دستگاه مناسب و با کیفیت با بهترین قیمت یاری می کنند.

با خرید از ما می توانید از خدمات پس از فروش ما بهره شوید و طریقه صحیح کار کردن با دستگاه نیز به شما آموزش داده خواهد شد. شماره های ما جهت برقراری ارتباط: ۰۲۱۶۶۶۴۲۵۸۷ – ۰۹۱۲۱۹۵۴۲۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید