دستگاه چاپ روی تیشرت دارای انواع مختلفی می باشد و دلیل داشتن انواع متنوع برای آن به این دلیل می باشد که هر کاربری نیاز های متفاوتی دارد و به ابعاد های چاپی در دسته بندی های گوناگونی نیاز دارد. در این نوشته از پارسا پرینت شما را با نوع دستگاه پرس حرارتی که در انواع سایز ها نیز موجود می باشد، آشنا خواهیم کرد.

طریق کارکرد این نوع وسیله چاپی چگونه می باشد؟

برای چاپ طرح باید طرح یا عکس خود را روی کاغذ ترنسفر به صورت بر عکس روی پارچه قرار دهید و سپس با پایین آوردن دسته و بسته شدن درب، زمان معینی را که برای آن تنظیم کرده اید، منتظر بمانید، بعد از طی این مدت زمان که دستگاه نیز حرارت دادن خود را به صورت خودکار متوقف می کند می توانید پارچه را خارج کنید.

برای خارج کردن پارچه باید توجه داشته باشید که پس از طی یک مدت زمان مشخص اقدام به انجام این کار کنید که این زمان بر طبق متریال استفاده شده توسط شما تعیین می شود زیرا که بعضی از آن ها را باید بلافاصله در همان لحظه که دما بالا می باشد اقدام به برداشتن آن کنید و برخی دیگر را باید ابتدا منتظر بمانید که خنک شود.

بخش های مختلف این دستگاه چیست؟

بخش های مختلفی در Heat Press Machine به کار رفته است که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد که در ادامه ان ها را برای شما ذکر خواهیم کرد:

  1. صفحه آن در سایز های مختلف و متنوعی موجود است.
  2. برای منتقل کردن گرما دارای المنت حرارتی می باشد.
  3. جهت تنظیم کردن میزان دلخواه فشار، دستگیره ای مناسب برای آن در نظر گرفته شده است.
  4. برای سهولت کار کردن با آن برای درب، دسته ای قرار داده شده است.
  5. برای اعلام تنظیمات دما و زمان کنترل پنلی در آن قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید