همانطور که در مقاله های قبلی مطرح گردید دستگاه های سابلیمیشن دارای ۲ گروه می باشند که:

سری اول، دستگاه های رومیزی و نهایتا تا عرض چاپ ۹۰ سانتی متر هستند که این دستگاه ها از سری مدل های ارزان قیمت می باشد و هزینه زیادی برای مشتری ندارد. در کنار آن یک عدد پرینتر جوهرافشان اپسون، ست کامل چاپ سابلیمیشن را تشکیل می دهد.

اما سری دوم، دستگاه های چاپ عریض می باشد که عرض آنها از ۹۰ سانتی متر بیشتر است و هزینه تهیه آنها باتوجه به قیمت امروز دلار بسیار سرسام آور است. این مسئله بسیاری از خریداران را از این تصمیم منصرف می کند و یا به دستگاه های دست دوم رو می آورند که در مورد پرس سابلیمیشن باتوجه به اساس کار ساده این دستگاه شاید خرید یک دستگاه دست دوم مشکل خاصی ایجاد نکند و مفید به فایده باشد. اما در مورد پرینتر عریض سابلیمیشن باتوجه به قیمت بالای هد دستگاه و همچنین بردهای آن، خرید انواع دست دوم می تواند ریسک بالایی را داشته باشد.

تهیه دستگاه پرینتر سابلیمیشن عریض

این موضوع که چگونه می توان دستگاه پرینتر سابلیمیشن عریض تهیه کرد که هم مطمئن باشد و هم هزینه معقولی داشته باشد، پارسا پرینت این مورد را برای مشتریان عزیز حل کرده است.

این شرکت با استفاده از بدنه های دست دوم و قرار دادن قطعات آکبند و با گارانتی بر روی آن یک دستگاه آکبند با بدنه کارکرده تمیز تحویل مشتری می دهد که هم از لحاظ کارایی و اطمینان با دستگاه آکبند مطابقت دارد و هم از لحاظ قیمتی از ۱۵ تا ۳۰ میلیون تفاوت قیمت ایجاد می کند. پس با این روش مشتری فقط یک باکس فلزی کارکرده دارد و تمامی قطعات داخل این باکس آکبند می باشد و به این ترتیب با گارانتی که شرکت در قبال این فروش به مشتری می دهد، خریداران عزیز با اطمینان خاطر و هزینه به مراتب کمتر می توانند صاحب یک دستگاه عالی شوند.

اسمبل دستگاه پرینتر سابلیمیشن به سفارش مشتری

از لحاظ ساختاری دستگاه های پرینتر عریض تا ۹۰ درصد شببیه به دستگاه های چاپ بنر اکوسالونت می باشند و بنابراین مطابق این تعریف امکان ارائه پرینتر چاپ سابلیمیشن با یک، دو و یا سه هد وجود دارد که تعداد هد بالاتر امکان سرعت چاپ را دو یا سه برابر می کند. همچنین می توان باتوجه به سفارش مشتری در عرض های ۱۸۰، ۲۰۰، ۲۳۰، ۲۵۰ و ۳۲۰ سانتی متر ارائه شود که این اعداد مشخص کننده عرض چاپ ممکن و بالطبع عرض دستگاه با کمی متراژ بیشتر می باشد.

بنابراین با توجه به قطعات فراوان داخل دستگاه پرینتر سابلیمیشن امکان هماهنگ کردن نوع قطعات با مقدار هزینه مورد نظر مشتری وجود دارد به عبارتی دیگر با هرگونه بودجه معقول مشتری قادر به ارائه دستگاه خواهیم بود. این امکان برای مشتریان عزیز ما وجود دارد که با تماس با کارشناسان شرکت اطلاعات کامل و جامع تری در مورد این محصول دریافت کنند و از نزدیک این دستگاه چاپ روی تیشرت را در مجموعه ما مشاهده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید