از حدود سال ۸۷ چاپ سابلیمیشن وارد ایران شد و در آن زمان تنها یک مدل ۸ کاره وجود داشت که به نام دستگاه چاپ روی اجسام معروف بود و ابعاد کاری گسترده ای را شامل نمی شد ولیکن همین مدل موجود طرفداران زیادی پیدا کرد و به سرعت خواهان این دستگاه افزایش پیدا کرد و فروشندگان را ترقیب کرد به واردات مد لهای بیشتر و همچنین تعداد بالاتر.

در آن زمان استفاده از این دستگاه بیشتر جنبه مصرف خانگی و شخصی داشت ولی در حال حاضر در طیف گسترده کاری بهره برداری می شود که بخش عمده مورد استفاده در صنعت پارچه است و تقریبا بر روی هرنوع پارچه ای چاپ سابلیمیشن انجام می شود و این موضوع باعث واردات دستگاه های سابلیمیشن عرض بزرگ و سرعت بالا برای چاپ بر روی رول های پارچه شد.

کیفیت چاپ های سابلیمیشن و ویژگی دستگاه های مخصوص این کار

  1. چیزی که این نوع چاپ را منحصر به فرد می کند قابلیت چاپ بر روی انواع اجسام با کیفیت عالی است که پاک نمی شود، به مرور زمان از بین نمی رود و هر طرحی را می توان با شفافیت و کیفیت بالا منتقل کرد.
  2. این دستگاه ها طیف گسترده ای دارد و از دستگاه های عرض ۲۰ سانت که قابل حمل و خانگی است وجود دارد تا انواع مدل های عریض ۳۲۰ سانتی متر طولی که از دو بخش پرینتر و پرس به صورت چسبیده به یک دیگر تشکیل شده اند و در طرح های پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. دستگاه های سابلیمیشن و یا دستگاه چاپ روی تیشرت برای هر شخصی فارغ از سن، جنس و شغل او قابل استفاده است و کاربرد دارد و مشتریان این دستگاه را بسیار متنوع کرده است. بنابراین می توان این دستگاه را به عنوان یکی از پر طرفدارترین دستگاه های چاپ در ۱۰ سال اخیر دانست که همچنان تکنولوژی آن در حال پیشرفت و کامل شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید