همانطور که میدانید دستگاه های چاپ و پرس سابلیمیشن مدلهای متنوعی در بازار دارند که همین موضوع انتخاب دستگاه مناسب را برای مشتری سخت می کند. برای این منظور در این مقاله سعی داریم راه های تشخیص دستگاه خوب را به شما ارائه دهیم.

دستگاه خوب در طیف مدلهای متنوع موجود در بازار است که هرکدام دارای قابلیتهای متفاوتی نسبت به دیگر مدلها می باشد. انتخاب مدل مناسب دستگاه، رابطه مستقیم با انتظار مشتری از دستگاه و نوع فعالیتی که قرار است انجام بدهد، دارد.

انواع مشتریان دستگاه سابلیمیشن

گروهی که آشنایی قبلی با چاپ سابلیمیشن ندارند:

گروهی از مشتریان آشنایی قبلی با دستگاه های سابلیمیشن نداشته اند و برای اولین بار است که کلا با مقوله چاپ سر و کار پیدا می کنند و می خواهند از این دستگاه بتوانند یک درآمد جانبی داشته باشند.

دستگاه پیشنهادی برای این گروه از مشتریان دستگاه های کوچک و رومیزی پرس ۳۰ در ۴۰ و یا دستگاه چاپ لیوان است. در صورت امکان برای هزینه بیشتر، دستگاه های ۶ کاره و ۸ کاره به آن ها پیشنهاد می شود که بیشتر چاپ های متداول سابلیمیشن را در ابعاد نرمال پوشش می دهد مانند لیوان، کلاه، بشقاب، تمامی اجسام صفحه تخت.

افرادی که تمایل دارند چاپ سابلیمیشن را به کار خود اضافه کنند:

گاهی افرادی هستند که در زمینه چاپ فعالیت دارند و شاغل هستند ولیکن در زمینه چاپ سابلیمیشن تا اکنون فعالیت نکرده اند و تصمیم دارند این نوع چاپ را هم به فعالیتهای خود اضافه کنند مانند دفاتر فنی، چاپخانه ها و موسسه های تبلیغاتی.

در اینگونه موارد دو نوع توصیه وجود دارد که در زمینه دستگاه های قیمت متوسط همان دستگاه های چندکاره پیشنهاد می شود که طیف زیادی از مشتریان را پوشش دهد و یا دستگاه های سابلیمیشن عریض که مناسب کارهای با تیراژ بالا و حرفه ای می باشد و مشتریان مخصوص به خود را دارد.

افرادی که در زمینه چاپ سابلیمیشن فعالیت تخصص تری دارند:

متداول ترین مدل دستگاه های سابلیمیشن دستگاه های چندکاره می باشد که از اصناف و شغلهای مختلف این دستگاه را تهیه می کنند و بسیاری از انواع چاپ را می توان با آن انجام داد. بعضی از مشتریان فعالیت تخصصی تری را انتخاب می کنند.

بر فرض مثال صرفا اقدام به چاپ بر روی لیوان می کنند و یا صرفا بر روی اجسام تخت چاپ می زنند. اینگونه افراد با دستگاه های چاپ سابلیمیشن بر روی لیوان یا پرس صفحه تخت سر و کار دارند که دستگاه های تخصصی برای یک نوع چاپ می باشد.

گروهی دیگر که حرفه ای ها را تشکیل می دهند و دستگاهی مناسب چاپ های تیراژ و انبوه را طلب می کنند که این دستگاه ها، سابلیمیشن های عریض می باشد. مدیا در آنها به صورت رول قرار می گیرد و عرض چاپ در آنها بالای ۱۰۰ سانتی متراست و سرعت چاپ در این دستگاه ها بسیار بالاتر و بالطبع قیمت دستگاه هم بیشتر است.

این گروه از دستگاه ها، از آنجا که بسیار گران قیمت می باشند معمولا از دست دوم آنها استفاده می شود که یکی از فعالیتهای تخصصی شرکت پارسا اسمبل انواع مختلف دستگاه ها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. جهت تهیه دستگاه چاپ روی تیشرت مناسب کار خود با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید