همانطور که می دانید دستگاه های پرس سابلیمیشن توسط چین ساخته شد و کم کم در کل دنیا گسترش پیدا کرد برای همین میتوان چین را سردمدار این صنعت نامید اما مواردی در کشور ما وجود دارد که باعث میشود خرید پرس حرارتی چینی یه خرید پرریسک محسوب شود که در این مقاله به بررسی این مشکلات می پردازیم.

ایرادهای پرس های چینی:

یکی از مواردی که خرید این قبیل پرس ها را پرریسک می کند اینست که از آنجا که قیمت دلار در کشور بسیار بالا میباشد لزا واردکنندگان دستگاه ها برای امکان فروش بیشتر محصولاتشون اقدام به سفارش ارزانترین مدلها از چین میکنند که بالطبع این مدلها درجه ۳ و ۴ میباشند و از کیفیت پایینی برخوردار هستند بنابراین عمر مصرفی کمی دارند و به سرعت مستهلک شده و از بین می روند.

مورد دیگر اینکه واردکنندگان این دستگاه ها صرفا خود دستگاه را وارد میکنند و امکان واردات قطعات یدکی دستگاه را ندارند زیرا این حرکت توجیح اقتصادی ندارد بنابراین زمانی که دستگاهی پس از استفاده خراب شود و نیاز به قطعه داشته باشد این قطعه موجود نیست و عملا دستگاه بی استفاده می شود و به همین دلیل بسیاری از دستگاه های چاپ روی تیشرت چینی را در ایران بدون گارانتی میفروشند.

یکی دیگر از عواملی که خرید پرس سابلیمیشن چینی را پرریسک میکند استفاده از روکش سیلیکونی بر روی صفحات پرس می باشد که با اینکه این روکش باعث ایجاد یک چاپ با کیفیت می شود ولیکن بسیار آسیب پذیر است و با کوچکترین اشتباه پاره میشود که در آن صورت بایستی تعویض گردد و هزینه ی تعویض آن بسیار بالا درمی آید و باعث ایجاد مشکل برای صاحب دستگاه میشود.

پرس های چینی باکیفیت:

حالا اگر باتوجه به این موارد ذکر شده باز هم تمایل به خرید این دستگاه ها دارید توصیه به شما اینست که حداقل از دستگاه های درجه ۱ و ۲ چینی و گارانتی دار تهیه کنید زیرا این دستگاه ها عمر طولانی تری داشته و خطر خرابی کوتاه مدت دستگاه را کاهش میدهد و یا درصورت خرابی دستگاه گارانتی داشته و رفع ایراد توسط شرکت مربوطه انجام میشود. تنها مشکل این تصمیم قیمت تمام شده ی دستگاه است که به مراتب بالاتر از دستگاه هایی می باشد که در بالا معایب آنها را نام بردیم و نکته ی جالب اینکه هیچکدوم از انواع درجه ۱ تا ۴ از لحاظ شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت ندارند بلکه فرق در لوازم بکار رفته در آنها و مقدار مقاومت و کیفیتشان می باشد بنابراین در پرس های حرارتی سابلیمیشن چینی تنوع قیمتی بسیار زیاد است پس فریب قیمت خیلی ارزان را نخورید و از محلی مطمئن و دستگاهی با گارانتی تهیه کنید.

شرکت پارساپرینت تولیدکننده انواع پرس حرارتی سابلیمیشن و مونتاژ پلاترهای سابلیمیشن عریض می باشد که تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و همچنین این شرکت پرس های حرارتی سابلیمیشن چینی را نیز درصورت تمایل مشتری ارائه می دهد که این محصولات نیز با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید