بنا بر نیاز امروز تعداد متنوعی از انواع چاپ وجود دارد که بیشتر انواع آن بر روی کاغذ است و بعضی از انواع چاپ هم بر روی دیگر اجسام قابل استفاده است.

از انواع چاپ بر روی کاغذ می توان به:

  1. چاپ افست که معروف ترین نوع چاپ بر روی کاغذ است و به وسیله ی جوهر انجام می شود نام برد.
  2. و یا انواع چاپ های جوهرافشان که به وسیله پاشش رنگ بر روی کاغذ انجام می شود و دارای خشک کن نیستند.
  3. و چاپ دیجیتال که استفاده آن شخصی تر است و کیفیت بالایی را ارائه می دهد ولیکن هزینه تمام شده آن گرانتر از دو نوع چاپ قبلی است.
  4. برای چاپ روی اجسام قدیمی ترین نوع چاپ سیلک بود که توسط رنگ و حلال انجام می شود که هم بسیار زمانبر است و هم کیفیت خیلی بالایی ندارد و در مدت زمان کوتاهتری پاک می شود ولیکن چاپی بسیار ارزان می باشد.

ویژگی های چاپ به صورت سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چاپی تقریبا جدید می باشد که در ایران به تازگی جا افتاده و مورد استقبال قرار گرفته است. این چاپ بر روی تمامی اجسامی که کوتینگ شده باشد قابل انجام است. کوتینگ کردن یعنی آغشته کردن سطح جسم به ماده ای می باشد که باعث تثبیت و باقی ماندن جوهر بر روی جسم می شود.

سابلیمیشن دارای جوهر مخصوص است که قابلیت تصعید را داشته باشد یعنی تبدیل از جامد به گاز و برعکس به صورت مستقیم، بدون تبدیل شدن به مایع و همینطور کاغذ مخصوص این کار و دستگاه حرارت دهنده و ایجاد کننده ی فشار برای انجام عمل تصعید.

از ویژگی های چاپ سابلیمیشن این که امکان ایجاد هر رنگی وجود دارد و چاپ در اثر شستشو و دست کشیدن پاک و یا کمرنگ نمی شود. برجستگی ایجاد نمی کند و نسبت به تابش نور و قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بسیار مقاوم است.

دستگاه چاپ روی تیشرت از جمله دستگاه هایی است که پارسا پرینت از بهترین ارائه دهندگان آن است، کافیست محصولات ما و توضیحات دقیق آن را بخوانید و با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید