دستگاه کپی کونیکا مینولتا ۴۵۱

چاپ تراکت ها تبلیغاتی با دستگاه کپی رنگی لیزری کونیکا مینولتا 451
  1. سرعت چاپ در این دستگاه ۴۵ برگ در دقیقه است.
  2. این دستگاه کپی استوک دارای دوبلکس و ای دی اف است.
  3. دارای حافظه ی داخلی و امکان چاپ روی گلاسه را دارد.

قابلیت ها :

امکان گرفتن پرینت و اسکن تا سایز A3 از قابلیت های کپی رنگی ۴۵۱ می باشد.

چاپ شفاف و زیبا

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۱ یک چاپخانه دیجیتال است که با کیفیت فوق العاده و وضوح بالا امکان چاپ عکس و هر طرحی را به ما می دهد که این قابلیت این دستگاه را منحصر به فرد می کند و امکان چاپ با کیفیت را بدون نیاز به چاپخانه به ما ارایه می دهد.

امروزه تمامی برگه های تبلیغاتی مانند تراکت، بروشور و اطلاعیه ها تماما رنگی چاپ می شوند و از آن جا که چاپ برگه ی رنگی بسیار جذاب تر بوده و توجه بیشتر بیننده را به خود جذب می کند، برای همین دیگر چاپ تراکت سیاه و سفید مانند قدیم طرفدار ندارد و امروزه شرکت ها و اصناف و فروشگاه ها به چاپ تمام رنگی روی آورده اند.

چاپخانه دیجیتال

چاپ رنگی در چاپخانه علی رقم محاسن بسیار، عیب هایی هم دارد که وجود این عیوب استفاده از کپی رنگی را ضروری تر می کند. یکی از مشکلات چاپخانه، مدت زمان آماده شدن کار سفارش داده شده است که حداقل آن یک هفته می باشد به شرط این که تعطیلی در هفته نباشد و یا شامل بد قولی چاپی نشود که این موضوع در کپی رنگی حل شده است و سفارش داده شده در همان لحظه چاپ و تحویل مشتری می گردد که برای کارهایی که زمان در آن نقش مهمی دارند که شامل بیشتر کارهای چاپی است این یک مزیت فوق العاده است.

دومین مشکل کار چاپخانه ای اینست که سفارشی کمتر از ۱۰۰۰ عدد قابل اجرا نیست و برای کسی که میخواهد هزینه ی کمی انجام دهد و نیاز به سفارش هزار عددی ندارد عملا کار چاپخانه ای بی معنی می باشد ولی چاپ دیجیتال به راحتی همان تعداد مورد نظر مشتری را تحویل میدهد از یک برگ یا یک میلیون برگ. چاپ دیجیتال با کپی رنگی برای چاپ عکس، کاتالوگ، تراکت، طرح های گلاسه، تصاویر با کنتراست بالا و انواع دیگر چاپ بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید