دستگاه سابلیمیشن صفحه تخت

شباهت اتو های پرسی با دستگاه تخت سابلیمیشن

معرفی دستگاه سابلیمیشن صفحه تخت

دستگاه پرس تخت یکی دیگر از انواع دستگاه های سابلیمیشن می باشد که بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است که دارای صفحه تخت بوده و مناسب چاپ بر روی سطوح صاف است. با این دستگاه می توان بر روی انواع تی شرت، پارچه، پرچم، کوسن، پرده، رومبلی، موس پد، پازل، شال و روسری و هر پارچه ای که قابلیت نگهداری رنگ سابلیمیشن را داشته باشد چاپ زد.

این دستگاه مناسب اشخاصی است که:

  1. تمایل به متحمل شدن هزینه ی کمتری برای شروع این کار دارند.
  2. و بیشتر فعالیت چاپی آن ها متمرکز بر روی چاپ تی شرت و پارچه است.

این وسیله چاپی از قطعاتی تشکیل شده که عبارتند از دستگیره پرس، که وظیفه ی قرار دادن صفحه پرس بر روی هم و محکم نگه داشتن آن را دارد. صفحه پرس،که شامل دو صفحه تخت است که بر روی هم قرار می گرند و وظیفه پرس پارچه را که بین این دو صفحه قرار دارد را برعهده دارد و این صفحه در مدل های مختلف دارای اندازه های متفاوت است. سومین بخش تشکیل دهنده قسمت برقی آن است که وظیفه ی تنظیم دما و زمان را برعهده دارد و از یک برد الکترونیکی و یک صفحه نمایشگر دیجیتال تشکیل شده است و دما و زمان انجام کار با آن تنظیم می شود.

این دستگاه صفحه تخت بی شباهت به اتوهای پرسی نیست و روش کار با آن نیست مشابه است با این تفاوت که در سابلیمیشن برخلاف اتو عملیات چاپ نیز صورت می گیرد. سابلیمیشن صفحه تخت در ابعاد مختلف وجود دارد که تغییر این ابعاد مربوط به صفحه پرس می باشد که بالطبع هرچه بزرگ تر باشد ابعاد چاپ بزرگ تر امکان پذیر می شود.

مشخصات دستگاه سابلیمیشن صفحه تخت

  • این دستگاه فقط مخصوص چاپ بر روی سطوح تخت می باشد مانند پارچه، کوسن، شال، موس پد، تی شرت، پازل و غیره.
  • این مدل در اندازه های مختلف وجود دارد که هرچه بزرگتر باشد اندازه چاپ هم بزرگ تر است.
  • کار کردن با آن تماما مکانیکی و دستی است به جز تنظیم دما و میزان حرارت.
  • کار با این نوع مشابه کار با دستگاه های اتو پرس است.

ویژگی های دستگاه سابلیمیشن صفحه تخت

ویژگی این مدل وسیله خصوص چاپ قیمت پایین تر آن نسبت به سایر مدل ها و همچنین پر کاربرد بودن محصولات تولیدی آن و همچنین سادگی کار است.

شما می توانید دستگاه چاپ روی تیشرت در انواع مختلف دیگر را در صفحه محصولات بازرگانی پارسا مشاهده کنید و مدل دلخواه خود را به ما سفارش دهید.

محصول مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید