(دستگاه چسب گرم برقی اتوماتیک سایز (A3

دارای ریل - دستگاه صحافی چسب گرم برقی اتوماتیک سایز A3

ویژگی های دستگاه چسب گرم برقی :
این دستگاه از یک بدنه ی اصلی که بر روی یک چهار پایه کابینت دار قرار گرفته است تشکیل شده است که دارای دو دهانه قابل باز و بسته شدن برای محل قرار گیری کاغذ ها می باشد که این دو بازو بر روی یک ریل سوار است که بر روی محل گردش چسب توسط غلطک حرکت می کند و در انتهای دیگر محل قرار گرفتن جلد کتاب است و در جلوی این دستگاه دکمه های کنترل کننده دستگاه وجود دارد که مواردی از قبیل تعداد کتاب، مقدار دمای دستگاه، قطع کن اضطراری و از این قبیل موارد را می توان کنترل کرد.

نحوه کار
روش کار در این مدل به این شکل است که ابتدا دستگاه را به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه نیاز به گرم شدن دارد تا به حرارتی که بر روی صفحه کنترل دستگاه نشان داده شده است برسد که معمولا ۱۷۰ درجه سانتی گراد یا کمی بیشتر است.

پس از گرم شدن و کاملا مایع شدن چسب داخل دستگاه، توسط دکمه های روی دستگاه دو بازوی نگهدارنده ی کاغذ را از هم باز کرده و کاغذ ها را در میان دو بازو قرار داده و بازو را بهم می چسبانیم تا کاغذها حرکت نکنند.

سپس جلد کار را در طرف دیگر بر روی محل مشخص شده قرار می دهیم سپس میزان سرعت کار و میزان غلظت چسب را توسط دکمه های روی دستگاه تنظیم می کنیم. سپس دکمه ی استارت را میزنیم و در این زمان کاغذ توسط ریل روی چسب در حال چرخش حرکت می کند و قبل از آن توسط رنده ی دستگاه تراشیده می شود سپس بر روی جلد قرار می گیرد و دو طرف جلد توسط دستگاه خط عطف می خورد و کتاب آماده می شود.

مشخصات فنی دستگاه چسب گرم برقی سایز A3:

  • حداکثر طول کتاب: ۴۴۰ میلی متر است.
  • حداکثر ضخامت کتاب: ۵۵ میلی متر.
  • سرعت صحافی: ۲۰۰ تا ۴۰۰ کتاب در ساعت.
  • زمان گرم شدن: حدود ۲۵ دقیقه.
  • دارای یک غلطک چسب زنی.

مقدار کارکرد دستگاه: فقط ۹ عدد.
نوع پرداخت: ۶۰ درصد نقد الباقی چک.
قیمت: ۱۸ میلیون تومان.

برای مشاهده انواع دیگر دستگاه صحافی صفحه محصولات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید