دستگاه پرس کارت رومیزی مدل LM-230I

مشخصات دستگاه پرس کارت رومیزی:

نام دستگاه پرس کارت رایسون ( لمینیتور) می باشد.

عرض دهانه ی ورودی این دستگاه ۲۳۰ میلیمتر می باشد.

مناسب برای کاغذ A4 می باشد.

این دستگاه دارای ۴غلطک می باشد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش می باشد.

توضیحات:

دستگاه پرس کارت را بشناسیم:

دستگاه پرس کارت از جمله دستگاههایی است که برای حفظ و نگهداری کارهای چاپی شما نقش عمده ای دارد به این صورت که بعد از اینکه کار شما به مرحله ی نهایی رسید و چاپ شد یک ورقه ی پلاستیکی مانند، روی کل کار شما را می پوشاند که به نام لمینیت شناخته شده است. لمینیت از پارگی، خیس شدن، تا شدن، تغییر رنگ و غیره جلوگیری می کند که انواع مختلف دارد: سرد و گرم. البته این را باید بدانید که هرکدام از این لمینیت های سرد و گرم کاربردهای خاص خود را دارد و هرکدام قیمت منحصر به فرد خود را دارند یعنی لمینیت سرد به نسبت از لمینیت گرم به دلیل ظرافت و زیبایی بیشتری که دارد قیمت بالاتری نیز دارد.

اجزای تشکیل دهنده ی هردستگاه پرس:

۱-غلطکهای فشار ۲- چرخ دنده هایی که از جنس فلز می باشد ۳- فن خنک کننده که باعث خنک شدن لایه ی پلاستیکی یا همان لمینیت می شود ۴- فیوز حرارتی ۵- کلید رفت و برگشت و روشن خاموش ۶- کلید درجه حرارتی ( البته در برخی از دستگاهها وجود دارد) ۷- بدنه ای که در برابر گرما مقاوم است و جنس آن از فلز می باشد.

انواع پرس کارت:

پرس گرم که یک روش متداول می باشد که لایه پلاستیکی از طریق گرمای المنت به همراه غلطک بر روی سطح چاپی می چسبد که خود آن نیز دو نوع مات و براق دارد

پرس سرد که تفاوت ان با پرس گرم در این است که حرارت نمیبیند و به کمک چسب و سیلندر روی کار چاپی شما می چسبد و درانتها مانند سلفون کشی می شود.

محصول مشابه این دستگاه برای پرس کارت سایز A2 را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید