جوهر مخصوص چاپ سابلیمیشن

جوهر سابلیمیشن - معرفی انواع جوهر ها

یکی از پارامترهایی که در کیفیت و ماندگاری چاپ سابلیمیشن بسیار اثرگذار است جوهر سابلیمیشن است. انواع متفاوت و زیادی از انواع جوهرهای سابلیمیشن با قیمت های متفاوت وارد ایران می شوند که بعضی با کیفیت و بعضی متاسفانه کیفیت مطلوبی ندارند و راه فهمیدن آن عمدتا استفاده از آن ها و مقایسه ی چاپ با یکدیگر است.

ویژگی های مهم جوهر سابلیمیشن چیست؟

یکی از خصوصیت مهم جوهر سابلیمیشن که به آن باید دقت کرد صد در صد بودن رنگ مشکی است و رنگ مشکی بور در کاهش کیفیت کار بسیار موثر است و از آنجا که در تشکیل رنگ های مختلف مشکی بسیار پرکاربرد است بنابراین در کیفیت بقیه ی رنگ های چاپ شده هم بسیار تاثیر دارد.

یکی دیگر از خصوصیات مهم جوهر سابلیمیشن مورد استفاده در انواع دستگاه چاپ روی تیشرت غلظت به اندازه ی آن است زیرا اگر زیاد باشد احتمال گرفتگی هد بالا می رود و نیاز به شستشوی هد زیاد می شود و یا هنگام چاپ به داخل هد پمپاژ نشده و رنگ از هد خارج نمی شود و اگر هم غلظت آن بیش از اندازه کم باشد چاپ شفاف و با کیفیتی حاصل نمی شود.

یکسری از جوهرها هم وارد ایران شده اند که سرعت خشک شدن آن ها بالا است و بیشتر برای کارهای تیراژ استفاده می شوند.

انواع جوهرهای چاپ سابلیمیشن

  1. جوهر sublinova: محصول شرکت کره ای با نام inktec در قوطی های ۱۰۰ سی سی میباشد مناسب پرینترهای اپسون رومیزی است. این جوهر گرفتگی کمی دارد و رنگهای آن شفاف و زنده است.
  2. جوهر wox: محصول کشور چین است و قیمت آن ارزان بوده و مناسب پرینترهای اپسون بغیر از مدلهای با هد حساس. این جوهر در قوطی هاس ۱۰۰ سی سی ارائه می شود.
  3. جوهر fama: ساخت کشور ایتالیا است که در حجم ۲ لیتری و ۱ لیتری ارائه می شود و از خصوصیات آن خشک شدن سریع و مناسب کارهای پرتیراژ و ماندگاری بالا و امکان استفاده بر روی کارهای کوتینگ نشده
  4. جوهر next: این جوهر انواع مختلفی در بازار دارد که سری B آن دارای بوی کمتری بوده و بر روی کاغذهای گرم پایین کاملا قابل استفاده است و بر روی هدهای ۵ به بالا.

هزاران مدل دیگر جوهر در بازار وجود دارد که یا باید با پیشنهاد کارشناس مورد اعتماد قابل استفاده قرار گیرد و یا تست شود. فقط گاهی تست جوهر نامرغوب به قیمت از بین رفتن هد دستگاه تمام می شود.

محصولات پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید